Vimsemamma og trolldukka Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei alle sammen, er ny innpå her, men håper noen kan hjelpe meg.. Jeg har vært plaget med magesmerter i mange år,og for ca 3-4 uker siden fant de ut på sykehuset at jeg hadde galleblærebetennelse. De tok gravi-test av meg, men jeg fikk aldri vite resultatet. Så satte de meg på en antibiotika kur.. Sist uke fant jeg (til den stoooore glede) ut at jeg er gravid, ca 8 uker på veg. MEN, på de antibiotikatabelettene står det at det "kan påvirke fosteret". Er det noen som vet noe mer om dette stemmer eller er skadelig?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Huff, vet hvordan du har det.. jeg hadde nett gått på pencillin i 14 dager jeg, så fant jegut at jeg var over 6 uker på vei Men heldigvis så påvirket ikke det fosteret, men jeg tror ikke sykehuset ville gitt deg pencillinen hvis de visste at du var gravid !?!? Eller, gud vet, sykehus gjør så mye feil for tiden atte.. Men tror ikke du skal bekymre deg, kanskje du skal ta en telefon til legen din !?!? Hva het pencillinen forresten !? Går på selexid jeg nå, pga UVI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå