Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hva hadde de av vogner? Solgte de f eks sort OTH osv? Hadde de bare vogner som liksom ikke er så populære eller hadde de et stort utvalg av modeller og farger? Lurer bare fordi de gikk ut med store overskrifter om rabatter osv på nye modeller og farger.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Syntes egentlig at det var skuffende dårlige rabatter...Kan hende jeg hadde for store forhåpninger. De hadde mye av de populære vognene, men dårlige tilbud. I alle fall på de jeg så på. OTH vet jeg ikke =)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Tror de hadde ganske mange OTH inne, var der å hørte på fredag rett etter de hadde åpnet. De hadde 20% på vognene. Vet ikke om de ble utsolgt. Sparte penger på en del tinger jeg, skinn, bilsete, babycall, seng m utstyr. Har sett på alt dette før messen, så vet jeg sparte penger.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 HI her:) Ja,det var det jeg visste.De la jo ut at de hadde 20% på messen,men da jeg snakket med de så hadde ingen av forhandlerne hverken sort eller brun OTH.Synes det blir for dumt å si at det er et kjempe tilbud,da tilbude bare gjelder produkter de ikke får solgt i butikken (Fru Lyng bl.a) Jepp vil tro at du sparte endel penger på de tingene (bilstol,babycalll,lammeskinn osv),for de tilbudene som var der ang det du har kjøpt var jo bra:)))
Askepott 3 barnsmor Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg var der en halvtime etter at de hadde åpnet og da hadde de mange farger av Oth..De hadde 8 svarte igjen og 4 brune.Jeg kjøpte en brun der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå