Go i magen Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 babyen min får helt syyyyykt grønn bæsj som lukter helt hinsides av denne mme. Er dette slik det skal være? Samtidig er det denne hun tåler best. Har registrert mer uro og smerte av f.ks. Hipp, men da blir hvertfall avføringen gul og luktfri. Noen med erfaring? Trenger svar, da hun er masse urolig og virker som hun har mageproblemer, Jenta mi er 7 uker forresten
stinelin81-3 smågull Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 hmm.. jenta mi går på NAN...og har ganske illeluktende bæsj. Så jeg tror ikke det er så uvanlig. Men jeg ville ha spurt helsesøster hvis jeg var skikkelig usikker.
Go i magen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Helsesøster sier at hvis avføring er grønn så er det noe de ikke tåler, men er ikke farlig.
Faylinn Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Grønn bæsj er vanlig ved HA1. Hvis hun har magetrøbbel anbefaler jeg på det varmeste å oppsøke en osteopat! Vi gjorde det, og har fått en annen unge! Veldig sjelden magesmerter, og avføring hver dag uten hjelp av maltekstrakt. Sønnen hadde i tiellgg til magen trøbbel med dominant høyreside, men etter vi var på Barneklinikken hvor nakken ble fikset bruker han venstre armen sin også! Vi merkert forandring i det vi kom hjem, det er helt utrolig. Tok en liten uke før alt var stabilisert, og nå er livet lettere. :-) Hvis du bor i eller omkring Oslo, anbefaler jeg Marc De Decker på Barneklinikken: http://www.barneklinikken.com/ Hvis ikke kan du finne en osteopat der du bor. Lykke til!
¤ my precious ¤ Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Gutten min har også slitt med magetrøbbel, stakkars, han får også NAN HA1. Men det ble mye medre med maltekstrakt :-) Han sliter mindre når han få Hipp MME også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå