Labbetøs Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hei damer. Lenge siden jeg har plaget dere, så da må jeg vel nytte sjangsen nå. Jeg vet det kanskje er et luksusproblem, men det er dette med den dær melka da. Nå er det MYE treigere å pumpe, og jeg må sitte 30-45 minutter med dobbeltpumpa for å få ut melka. Det kan gå 10-15 minutter før melka begynner å komme, så dersom jeg avslutter etter 15 minutter så eksploderer puppene mine. Jeg blir heldivis ikke sår av å pumpe, men det tar for lang tid så det er kjempeslitsomt. Jeg bruker jo vanligvis å pumpe morgen og kveld, men jeg har så lyst til å klare meg med bare en gang i døgnet, og etterhvert slutte helt. Tidligere forsøk på å få minket melkeproduksjonen har endt med tette melkakanaler, vonde kuler i brystet, og brystbetennelser. De siste dagene har jeg prøvd å bare ta toppen med håndmelking (noe som funker veldig dårlig. Jeg får ikke utdrivningen igang). Så har jeg gått å lagt med med halvfulle bryster. Snuppa får nattmat av annenhvert bryst, men det er ikke nok. Det blir så sprengt og vondt at jeg må opp å pumpe midt på natten. Rebekka spiser i tillegg enda mindre melk nå som hun spiser to måltider fast føde. Hva kan jeg gjøre? Hvordan få minket produksjonen???
Labbetøs Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Ja. Har ikke blitt noe bedre av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå