Gå til innhold

Hvor lenge sitter det i melken? Han har vært så urolig et par dager nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 2 barn fra før, men man glemmer jo utrolig fort hvordan denne spebarnstiden er. Min lille skatt er 25 dager, og har til nå vært utorlig rolig. Hadde han til og med med til London - merket nesten ikke at han var der. Men nå etter at vi har kommet hjem, siden tirsdag, har han vært mer urolig. Trodde først det var økedøgn, for han ville spise hele tiden. Men nå virker det som om han har problemer med å få opp luften, og det knyter seg i hele han. I natt måtte jeg til med litt sukkervann for at han skulle finne roen, så det ble en del styr... Var på klubb på tirsdag og spiste både løk og hvitløk, tenkte kanskje han reagerer på det? Men sitter det SÅ lenge i da? Også nå på formiddagen er han urolig og kremter og grynter så snart jeg legger han flatt. Typisk luft som ikke får kommet opp, tror jeg... Han gaper etter mer mat så snart han kjenner noe mot kinnet, men jeg føler det blir galt å gi han enda mer mat oppå all den luften som ikke får komme ut.....eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan ofte være rolige de første ukene for så å vise sitt sanne jeg...

Min nr fire var veldig rolig de første ukene - hadde litt gulsot som sikkert gjorde ham litt ekstra slapp. Nå er han 9 uker og har noen dager hvor han er ganske rolig og sovner lett, andre dager må jeg bære ham rundt hele dagen - han prumper og gulper. Sovner han så våkner han med en gang jeg legger ham fra meg... Det går seg jo til - det vet man jo når man har flere barn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...