Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Noen som startet tidlig med mme? Hvordan har barna ært etter det? Mer eller mindre "sutrete"?? Vurderer å slutte og amme fordi minstegutten henger i puppen halve dagen.. Nekter smukken, og puppen er mere kos enn mat.. Men har en gutt til på 3 år hjemme hele dagen som trenger mammaen sin...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg sluttet å amme helt når vesla var 3 1/2 måned og det har gått kjempefint! Hun har aldri vært syk, gråter så å si aldri heller, og er svært sjeldent sutrete. Hun er en kjempeblid unge og veldig lett å ha med å gjøre (hun er 7 1/2 måned nå) da hun er alltid er blir og fornøyd!! Merket egentlig ingen forskjell før og etter jeg sluttet å amme henne.
Butterfly_Flip Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Må innrømme at jeg har vurdert det. Min gutt er 6 mnd. Blir spennende å følge med på denne tråden.
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg sluttet å amme for tre uker siden. Da var Selma 6 mnd. Måtte slutte på dagen pga egen sykdom. Var kjempe nervøs, for hun var en skikkelig puppejente. Forlangte 5 forsyninger om natten..... Det har gått så vanvittig greit......ingen sutring, sover hele natten.......bare velstand:):)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg måtte slutte å amme etter 3 uker pga for lite melk. Minsten min var stoooorfornøyd over å få flaske og endelig nok mat;). Hun er nå 4 måneder, og det har gått kjempefint. Mett og fornøyd hele dagen. Eneste er at du bør huske å ha litt maltekstrakt i flaskene, for de får ofte litt tregere mage med MME enn MM.
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Sluttet å amme da jenta mi var 2 mnd. Kombinerte mm/mme en liten stund, men det ble bare tull til slutt. Nå får hun bare mme og det går kjempe greit. Hun er en blid og fornøyd jente som vokser og legger fint på seg :-) Lykke til...
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Jeg "gav opp" å amme jenta etter 3-4 uker. Men dette var ikke valgfritt da. Jenta har fått kun mme etter det, og grøt i tillegg ved 4 mnd-alder. Har gått kjempefint med henne! Skjønner ikke at folk tror at fordi man ikke ammer så ender barnet opp med å bli sykt (?) Er selv LEI amme-presset så stå på, gjør det DU SELV føler er best. Uansett om du kan amme eller ikke. Håper dette hjalp Lykke til!
stinelin81-3 smågull Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Etter to uker måtte jeg kapitulere og gå over til flaske fordi jenta mi hadde laget to herrrrlige kjøttsår i knoppene mine:) jeg pumpet meg i et par uker til.. men nå går det kun i mme. Hun er en kjempefornøyd og glad unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå