Gå til innhold

Pliko Peg Pegero

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaringer med denne trillen de vil dele? Er den bra å trille på alle underlag? Bra å sove i? Bra i snøen? Jeg synes den ser kjempefin ut og så tar den så lite plass sammenslått, men kan den erstatte sportsvognen helt? Den er jo kjempedyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er Peg Perego Pliko P3 du spør om så har vi nettopp fått en i hus. Vi har bare vært på 2-3 trilleturer og de erfaringene har kun vært positivt. Vesla på snart 9 mnd sitter kjempegodt i den og den er lun og god å ligge i. Kalesjen er genial når det er sol ute da jeg kan vende den og bruke den som solskjerm eller dra den ned foran (når hun sitter) slik at hun ikke får solen i ansiktet.

Vi kommer til å bruke trillen nå i sommer, men når høsten og vinteren nærmer seg så kommer vi nok til å ta i bruk Hartan vogna vår igjen. Kan ikke se for meg at Peg vogna er god å trille med i snø.

Til slutt kan jeg nevne at vogna er lett å slå sammen og slå opp:-))

Jeg kjøpte den som heter Completo og da fikk vi med en fotpose og regntrekk. (trekket i kalesjen er også vanntett...)

Skrevet

Takk for svar! Morsomt at du også har Hartan vogn fra før! Den er vi veldig fornøyd med, men den fyller jo opp hele bagasjerommet, derfor drømmer jeg om en Peg Perego-trille før ferien :-)

Skrevet

Dersom det er en Pliko P3 du mener så har jeg denne. Men er viktig å presisere at det er en trille og absolutt ingen "vogn" (hehe, skjønner ;-) ). Den er et supert alternativ som biltrille og reisetrill men kan på ingen måter erstatte noen sportsvogn. Den funker på litt grus, men kommer det store mengder så sliter man litt. Den kan nok ikke regnes med å være særlig effektiv i snøen, for hjulene er så små... Uff, nå høres jeg skikkelig negativ ut her- trillen er helt super den, og jeg er kjempefornøyd, mini sover veldig godt i den når vi er på ferie etc, men kunne aldri ha brukt den som hovedvogn etc.. Det som også er helt genialt med den er jo at den tåler utrolig mye når det kommer til reising etc, vår har vært halve jordkloden rundt med fly og har aldri blitt ødelagt eller noe :-D Konklusjon: den kan ikke erstatte sportsvognen, men er super som trille :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...