Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Er alle innpå her i full jobb/skole? Noen som har blitt sykemeldt pga svangerskapsplager?
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er sykemeldt 100%. Var 50% før graviditet, så 50% er pga graviditeten. Har risikosvangerskap pga diabetes, og har en tøff jobb.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 full skole ja, jeg har en uke igjen til eksamen. skal ut i lære som blomsterdekoratør etterpå.. hadde funnet drømmeplassen å være så blir spennende hvordan det går i høst:) 7 uker på vei, foreløpig veldig bra:)
Snuffen Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Er selvstendig, så hewr blir det ikke noe sykemelding. Var sykemeldt midten av forrige svangeskap pga bekkenløsning(så håper det går bedre denne gangen.)
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 begynner i full jobb som restarant-kokk på mandag, etter et år med mamma-permisjon. skal jobbe ei stund utover, men er ganske mye stress,mas ,tunge løft og andre ugunstige oppgaver for gravide, så blir nok sykemeldt i løpet av høsten. forrige svangerskap hadde jeg så mye kynnere på jobb, så ble sykemeldt for det i uke 30..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå