Murmeline Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Sko? Vesker? Klær? Vogner? Har fått vogndilla selv, rett og slett fordi jeg bruker vogn veldig mye, og ser på den som et viktig verktøy i hverdagen, og synes ingen vogn er perfekt i alle aldre... Ellers har jeg veskedilla, og høye lekre hæler jeg sjelden får brukt:( Hva er din dilla, og ikke minst; din unnskyldning?
ScaryMama Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Lip gloss! Trenger man en unnskyldning da he he...
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Huff. Sko. Joggesko og ballerinasko i all hovedsak, men har også altfor mange støvletter/pumps.... unnskyldning? Hm.... det har jeg vel egentlig ikke;) Men at jeg kunne hatt forskjellige sko på meg hver dag i 3 mnd, det tviler jeg ikke på....
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 jakker. unnskyldning : må ha en jakke til enhver anledning. eks : styrtregn, duskregn, sterk vind, mellomsterk vind, svak vind, gå i butikken, skifte dekk, dra på fest, luke i hagen... he he
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 fnis. mimmi`80 og Oliver, morro:) det skal være min nye unnskyldning... "oi, jeg trenger visst ett par nå-er-det-bare-3-uker-igjen-til-ferie-sko" eller ett par gå-ut-på-verandaen-å-henge-opp-klær-sko...... lurt!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 SHOPPING!!! Bare jeg for dratt kortet en gang i løpet av dagen så er jeg fornøyd:-) Sko,vesker,sminke, alt slags klær, BABYklær, leker...hmmm ja det meste man kan shoppe:-)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 oooh.. MASSE!! Sminke.. Ikke minst! Hårstæsj, smykker og dilldall. Og ikke minst.. vesker! Har godt over 40 av de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå