Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snakke meg om å gå rundt i tåken allerede. Er det en begynnende ammetåke tro?

tirsdag morgen tok jeg de to siste progestan tablettene på brettet. Stusset litt på at jeg ikke skulle ta flere. Men husket at sist var jeg ferdig før jeg testet, så da så..........

I går skulle jeg rydde litt i kjøleskapet, og der, til min overraskelse står en eske med progestan!!!???!!! Nei nå, hva skjer her, tenkte jeg.

Og da slo det meg, å jo, jeg skal jo ta to esker med dette stoffet her. Uff da. Skyndte meg å sette to kapsler med en gang, liksom for å kompensere for samme morgen, og tok to til senere på kvelden. I dag har jeg tatt som vanlig.

Snakk om fjernt.

Håper ikke dette har påvirket noe i negativ retning. Fester eggene seg, hjar de vel gjort dette allerede. Skulle nå vært typisk at det var det som skulle til for at ikke dette forsøket heller skulle gå min vei.

Måtte le litt av meg selv. Hadde bestemt meg for å ikke fokusere så veldig på dette forsøket denne gang, heller forsøke å leve som normalt, tenke på helt andre ting. Det har jeg da klart så bra, at jeg glemmer alt rundt forsøket, til og med å ta medisinene jeg skal ta. Det skjer ikke igjen, det lover jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9580969-progestan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye å huske i en slik situasjon. Syntes progestan var noe dritt. Jeg er jo alt for utålmodig til å ligge en halv time etter at tabelettene var satt. Slik jeg husker det var det tre esker å sette, mye styr. Du hadde nok merket det hvis det ikke hadde festet seg nå. Hvis du mister, så mister du etter kort tid.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9580969-progestan/#findComment-9589551
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...