Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 finnes dette? for småttiser på 4mnd, tenker jeg på. I butikken her har de bare nestle sin mais-grøt, og den skal blandes med mm eller mme... tenkte det var mer lettvint hvis det fantes en hvor vann var tilstrekkelig.
Florida Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jepp! Har kjøpt Nestle Risgrøt med banan, den er fra 4mnd (smaker faktisk godt ). Skal bare blandes med vann, veldig enkelt ihvertfall..
Mamsen til Silje Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Nestle har Havregrøt med ris og hvete fra 4 mnd,blandes med vann.
Sivalur Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Den med ris og banan har ikke jeg prøvd men ville bare si at nestle sin med havre og ris er laget på kumelk - vet ikke om du har ammet til nå, jeg prøvde denne uten å tenke meg om da min var 5,5 mnd, til da hadde jeg bare ammet og han hadde fått litt av nestle sinlac grøt som er gluten og laktosefri. Etter en porsjon med havre og ris grøten fikk han masse utslett. Så det er lurt å begynne med en og en skje og så øke etterhvert.
Sivalur Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg mente altså Havregrøt med ris og hvete. Ellers har også Hipp og Småfolk grøter fra 4 mnd som blandes med vann men vet ikke om det er mange butikker som fører de.
Mamsen til Silje Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Såpass ja,tenkte ta med den på tur i helga,enkelt med bare vann. Men jeg ammer bare,blir kanskje reaksjon da?? Men dere som bare ammer og blander mme i grøten,går det bra?
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Småfolk - min først grøt fra 4 mnd. skal også bare blandes ut med vann..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har prøvd den havregrøten nå, ikke tenkt på å sjekke om det er kumelk i den. Burde jeg ikke bruke den da eller? Han er 6 mnd nå.. Nå sover han, men får sjekke han etterpå om han reagerer noe på den.. Fått litt i går og litt mer i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå