Anja83 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Godt å ha dere når man lurer på noe. :-) Jeg har ei venninne som prøver å bli gravid. Plutselig begynte hun å blø sånn ca ved EL. Dette har hun aldri i hele sitt liv gjort før. Det første hun tenkte var at det kanskje var en festeblødning, men hun hadde nesten like mye blod som ved vanlig mensen. Dagen etter blødde hun ikke mer, og nå venter hun mensen til uka. Kan en festeblødning være slik eller er det alltid bare et par dråper?
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Heisan! Hvis det var rundt EL, så var det neppe festeblødning, for egget fester seg ikke før rundt en uke etter EL. Men noen blør litt under EL, og det er et tegn på at man er ekstra fruktbar da Vet ikke hvor mye blod dette er snakk om generelt, men varierer nok fra person til person. Ellers kan det bare være en blødning utenom mensen venninna di hadde, som rett og slett bare oppstår innimellom. Hvis blødningene utenom mens fortsetter kan det være en ide å få sjekket dette hos lege.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Det er som nightelf sier, en festeblødning får man ca. en uke etter EL. Men de aller fleste merker ikke noe til en festeblødning. Jeg hadde også en liten blødning den mnd jeg var gravid, ca. dagen etter EL. Jeg innbilte meg at dette var et tegn på at jeg var ekstra fruktbar den perioden. MEN; jeg hadde ikke mye blod. Det var kun litt i EL-slimet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå