Gå til innhold

Sommer hilsen til alle høner:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Nå er det snart sommer ferie for de fleste, selv klinikkene vi går på for å sette inn våre gull egg. Nå måtte jeg vente til august med fryseforsøk! Syns det var lang tid å vente........... Men det er sol og sommer.

Jeg orker ikke denne ventingen, så for å legge slike tanker litt bak meg så bestemte jeg meg for å seile rundt i middelhavet i sommer. 3 uker fra land, det blir deilig. Jeg vil herved oppfordre alle her inne til å kose seg i sommer. Det er godt for kropp og sinn. Det er igjen godt for babyer som skal vokse i magen:)

Jeg tar ferie fra barnimagen.com nå men kommer sterkt tilbake etter ferien, med masse pågangsmot til de videre forsøk. Lykke til alle sammen i sommer. Stå på og tenk positive tanker:)

Stor hilsen og klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det og god sommer til deg selv. Hørtes deilig ut med tre uker på Middelhavet. Selv skal jeg en uke til Mallorca, og har egentlig ikke bestemt oss for hva vi skal gjøre de to siste.

Uansett hvor ferien ender: god ferie til alle flinke høner.

Skrevet

Ha en flott ferie du også GORDONSETTER,og alle andre jentene her inne.

Det er viktig å kose seg og gjøre hyggelige ting sammen.Kanskje fokusere på det gode man har sammen i parforholdet,og ikke bare på baby-tanken.

Håper alle sammen dukker opp etter sommeren med frisk farge i kinnene,rik på opplevelser,og noen gode nyheter tar vi også på strak arm.Her i vilsågjerne-hjemmet er det ingen andre planer,enn at vi etter planen skal bli rugeforeldre i dag. :o)

Klem fra

Skrevet

Ååhh, lykke til idag. Skal tenke på deg, og krysse fingrene for at du blir rugemor til et (eller to) megaflotte egg. XXXXXXXXX

Skrevet

Takk jenter! Lykke til med rugingen, vilsågjerne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...