Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 ...En dag jeg kjedet meg. Gikk inn på TV2 sine sider, og svarte på alle spørsmål i hans navn. Noen var litt morsomme, feks: "Når ble du sist skikkelig sint, hva skjedde, og hvorfor?" Jeg skrev ned i hytt og gevær, og lo så jeg rista. Så glemte jeg hele greia, for dette er nesten to mnd siden. Plutselig ringte han meg på jobb i går: "Hva i hel**** er det du har gjort???!" Jeg bare-"Hæ?" "TV2 ringte, og vil ha meg med inn på intervju til Farmen. De sa søknaden var så morsom at de måtte bare kalle meg inn" Det jeg lurer på nå, er hvor mange som blir kalt inn til intervju. Han vil selvfølgelig ikke dra, noe jeg synes er dumt, kanskje han har en sjans på å få være med? Hilsen en foreløpig anonym krangler:-)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 *ler* .....du må mas'n med. Så får han bare spille på svarene dine. -ser da ut til at alle som er med der forandrer personlighet alikevel, så da blir han jo bare seg selv....hahahahaaaaaaa =0)
It's all about me Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har vært til intervju hos både det ene og det andre realityshowet, kommet videre til siste runde en gang også, men aldri helt i mål. Det er ganske mange som blir kalt inn til første intervju, så sjansen er ikke spesielt stor ennå for han, så kan så langt ta det med ro. Men det kan jo hende at han forandrer mening etterhvert, blir jo litt oppslukt av spenningen når man er videre )
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Egentlig er det vel du som burde være med i farmen da? Si som sant er så blir sikkert du invitert...hehe Lykke til
supergyda Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Da jeg leste overskriften, trodde jeg du hadde anmeldt en av farmen-deltakerne :-D
Askepått Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 hihihi utrolig morsomt :-D Jeg meldte en gang på en kompis til vil du bli millionær, men han kom ikke med. Egentlig er jeg veldig glad for det fordi han sa at han kom til å ringe til meg hvis han fikk noen medisinske spørsmål, og jeg har overhodet ikke nerver til sånne ting ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå