Storebror & Lillesøster Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Han begynte allereder da han var3 mnd og legge seg kl 19-19.30 og sov etterhvert til 4-5,og slik hadde vi det i 2-3 uker med noen untak,men så begynte han og våkne oftere og legge seg senere i 20 tiden,og nå den siste uka har jeg ikke fått lagt han før 21 og 22 på kvelden,han pleide og være grei og legge før men nå kan han ligge en 1/2 time og prate og småsutre før han sovner...og så våkner han allerede etter 3-4 timer og holder det slik hele natta,skal da ha mat.... jeg er nå kjempe sliten og stiv i nakke og kropp fordi jeg ikkje får noe særlig med søvn,i allefall ikke god søvn,har prød med bare smokken også men det går ikke....bare skriker til han får flaska og så sovner han...ingen tegn til at han har vondt noen sted. Trenger hjelp,noen som har hatt det slik,hvor lenge holdt det på og hva gjorde dere?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Kanskjer han trenger mer mat. Grøt? eller velling? Jeg ville ha spurt helsestasjonen. Jeg måtte begynne med grøt i 5 mnd alderen på jenta mi. Når jeg viste hun hadde fått nok mat var det lettere å utsette måltidene på natta. Jeg lot henne feks. ligge i 1/2 tilme lenger før hun fikk mat -så en time osv. . Gradvis sov hun lengereog lengere
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Får han noe annen mat enn melk eller? Kan jo tyde på at det er på tide å begynne med grøt, vi begynte da tassen var 5.5 mnd og da gikk nattavvenning som en lek etter et par uker.
Storebror & Lillesøster Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 nei men har prøvd litt men er like dann,men må det kanskje gå seg til???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå