Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Gutten vår er tre måneder og hele tiden har han drikket mange måltider i døgnet, noe som sikkert hadde med mageproblemene hans å gjøre. Det er fortsatt vanlig at han drikker 7-8 ganger i døgnet. Om dagen prøver jeg å ha 3 timer mellom hver måltid, noe som med masse avledning fungere mer eller mindre. Men nå har han plutselig begynt å bare drikke 60-70ml, så sovner han enten eller han bare ikke vil ha mer. Det er selvfølgelig ikke nok, så han begynner å bli sulten igjen etter ca. 1 time, da drikker han samme mengden igjen. Slik kan vi jo ikke holde på. Vi kan nesten ikke planlegge noe nå. Det begynte med varmen, trodde at det hadde noe med det og han ble slapp og orket ikke å suge så mye. Men nå er det jo ikke lenger så varmt og situasjonen er den samme. Må nevne at han får MME, ikke MM!! Noen tips hva jeg kan gjøre. Moren min mener at jeg uansett skal ha 3 timer mellom hvert måltid og bare la han skrike. Da vil han etterhvert automatisk drikke mer av gangen. Er ikke helt komfortable med den ideen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå