SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har en gutt på snart 3 måneder. Som det oftest er er jeg hjemme med ham, mens mannen min jobber. Denne uken har plutselig gutten begynt å hylskrike når han skal være hos pappa når han kommer fra jobb. Mannen min får absolutt ikke roet han ned. Kommer gutten til meg roer han seg som regel. Kan han ha blitt mammadalt allerede?? Situasjonen er så frustrerendes for mannen min, han blir lei seg og jeg synes så synd på han. Det har blitt sånn de siste ukene at jeg automatisk la ungen om kvelden uten å tenke på det. Ville "avlaste" mannen min fordi jeg pleier å legge meg veldig tidlig. Det var kanskje totalt galt?? Har noen lignende erfaringer? Vi gjør det slik nå at jeg trekker meg tilbake rundt kl.18, men i går hylskrek ungen hele veien til leggetid og skrek seg i søvn også. Det er ikke koselig og det var det første gangen vi gjorde det, men han må jo venne seg til pappaen sin igjen?! Andre tips eller må vi bare holde ut noen ettermiddag/kveld med skriking og håper at det blir bedre etterhvert. For det blir det vel? Hilsen Skikkelig fortvilet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå