Gå til innhold

menslignende blødning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg innbilte meg at jeg var gravid.. hadde en del symptomer og sånn, men så fikk jeg mensen i forrige uke og blødde like mye og like lenge som alltid, ingenting uvanlig lissom.. men de siste dagene har jeg hatt en slags stikkende smerte helt nederst på den ene siden i bekkenet, og jeg leste nettopp i et innlegg at man kan få den i forbindelse med den 'menslignende blødningen' og jeg har aldri opplevd slik stikking før...

 

men de andre symptomene ser ut til å ha forsvunnet nå, så det er bare den stikkingen helt nederst i magen, i tillegg til at jeg har ganske dårlig matlyst, men ellers ingenting..

 

men er det noen som helst sjanse for at jeg er gravid når mensen var helt normal og de fleste symptomene forsvant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke vanlig å ha menstruasjon når man er gravid. Sikert et fåtall som har det, men ikke vanlig. Noen kan ha en liten festeblødning, men tror ikke det er så mye blod. Har aldri hatt det selv. Tror det er mest vanlig å ikke ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke du er.. Det er ikke vanlig og ha mensen og være gravid.. beklager.. Den stikkingen du kjenner kan komme av andre ting, men de første symptomene du kjenner iht. graviditet er nok ømme bryster o.l. Stikkingene kommer ikke med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da tenker jeg ikke noe mer på det. takk for svar:)

 

jeg har gått i noen dager og lurt på hva det kan være, men trodde ikke jeg var gravid siden jeg hadde mensen.. men så leste jeg det andre innlegget her om hun som trodde hun hadde mistet, og der var det noen som sa

 

"Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt. "

 

og da begynte jeg å tenke på det.. men så lenge jeg ikke har symptomer er det vel ikke noe å bry seg om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...