*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Det gjør vondt og er irriterende. Noen råd til meg? Virker som hun blir irritert, kanskje det kommer for sakte? Bytter som regel pupp, for da gir hun seg iallefall noen minutter, men det er jo den siste melken hun ahr godt av. Hun blir mye fortere sulten nå, når hun får bare den tynne melken. Hmmm, lurer sånn på hva som skjer.
mayaya Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Kanskje det rett og slett er tomt i det brystet? Mini her tømmer glatt på 10 minutter han, iallefall :-)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Samme her, og det blir fortere tomt nå enn tidligere...
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Jenta mi også var sånn og etterhvert skjønte jeg at jeg faktisk hadde for lite melk til henne. Hun ble irritert også etter pupp nr.2. Var en mark sånn du sier at din er...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Det er ikke helt tomt iallefall, for jeg kan lett klemme ut melk for hånd. Har prøvd nesten hver gang hun har holdt på sånn, fordi jeg har trodd det har vært tomt. Har dere klart å øke mengden eller? Jeg har jo masse melk på morgenen og formiddagen. Merker at det er mindre utover kveldingen, men ikke tomt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Sønn min blir også illsint og helt "mark" så vi gir han en flaske med mme på kvelden. I starten fikk han flasken når han ikke var fornøyd med det han fikk av puppen, men nå så hopper vi over puppen og går rett på flasken når han skal ha mat i 19:30 tida. Det fungerer greit for oss. Han er mer fornøyd og får puppen igjen senere på kvelden. Tømmer han flasken og vil ha er så får han pupp. Hender han blir urolig under amming på dagtid også, men da er det stortsett en rap han sliter med. Smukken kan også roe han da viss det ikke gir seg etter en rap. Han er nå 12 uker gammel og vi kommer til å fortsette med kveldsflaska (litt for å holde flaskebruken ved like, synes det er greit å vite at han tar flasken dersom jeg skal ut alene en dag, og fordi han er roligere med den).
selfangerkjerringa Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Hun er ikke bare mett da? Jenta mi tømmer brystet på 10min, da har hun drukket hele måltidet. Effektiv unge
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Vår gutt pleide å rive å slite i puppen når maten skulle ut andre veien. Forsto det ikke først og syntes det var fustrerende og slitsomt når han var så urolig ved "matfatet". Men det tok ikke så lang tid så hadde han fylt bleien og da var han rolig igjen. Der det er inntekter er det utgifter Klarte ik å spise mens han holdt på, men blei kjempesint hvis jeg prøvde å pakke bort puppen, for sulten var han jo likevel
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2007 Virker mer sulten. Igår fikk hun flaske 1 time etter puppen fordi hun ikke roet seg. Tok 200 ml mme! Hun sover så lenge på natta uten mat at jeg er redd for å miste melka hvis hun ikke skal få pupp på kvelden heller.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 i en periode da junior sov fra 19 til 06 uten mat pumpet jeg meg regelmessig kl 23 hver kveld. Noen ganger sto jeg faktisk opp kl 2-3 for å pumpe også.....
Kondis som en murstein Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Pump på kvelden om det er et alternativ. Det må jeg gjøre nå når hun har begynt å legge seg tidligere og ikke får det siste måltidet som hun har gjort før.
¤ my precious ¤ Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Trollungen min driver også tuller sånn når han har ammet litt, har funnet ut at problemet han er luft. Når han begynner å tulle sånn, tar jeg han opp så han får rapet/prompet og så legger jeg han til igjen, da er han rolig... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå