Gå til innhold

Vindtrekk til OTH vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at noen av dere skriver at dere har kjøpt vintrekket til brio race vogn? I butikken her solgte de bare det trekket sammen med vogna... Skal det gå an å kjøpe uten vogn noen plass?

Eventulet andre forslag til vindtrekk? Synes det blir så klamt med regntrekket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor synes du regntrekket blir klamt? Det er lufteluker i det, og i tillegg kan du jo åpne opp glidelåsene litt foran om du vil :-) Synes det er supert siden det er gjennomsiktig!

Skrevet

De har et trekk på barnetrend.no som passer. Jeg tenkte å kjøpe det når jeg skal ta sportsdelen i bruk.

Skrevet

Jeg er enig i at det noen ganger blir litt klamt med regntrekket. Og hvis det f.eks. duskregner kan man jo ikke ha luka rett forran beina på barnet åpen - og har dermed ingen luftemuligheter.

Jeg bruker nå fotposen fra Brio mye mer enn regntrekket. Husker ikke om det hørte til Brio Race eller Brio Sitty, men jeg fikk kjøpt det løst på en Brio-burtikk. De måtte bestille det (hadde bare marine inne og jeg ville ha sort), men det tok ikke mer enn ei drøy uke. Mener å huske det kosta ca 300,-. Kjempegreit hvis det blåser litt, regner lett eller bare er litt kaldt. Holder tepper og sånn på plass også. Her sover mini uten sko, og i bunn av trekket har jeg lagt en sitteplate som "isolasjon" fra det kalde metall-fotbrettet (som han nå rekker ned til).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...