Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Den sprøyta mot hjernehinnebetennelse: Den er mot en hjernehinnebetennelse som ikke er så farlig, og at den kan behandles? Ikke dødelig? Og at det finnes over 100 forskjellige hjernehinnebetennelser? Flere som er mer alvorlig enn den det vaksineres mot? Gutten min har fått den første sprøta, ganske nylig. Han reagerte ikke på den i det hele tatt.. Men nå lurer jeg litt på om jeg ikke vil at han skal få de siste av akkurat denne vaksinen.. Gjør det noe om vi hopper av den når han har fått den første? Minsker det faren for bivirkninger? Vil følge resten av vaksinasjonsprogrammet, men hvis denne er litt unødvendig så vil jeg jo skåne han for den..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 jeg tror den er harmløs. han har jo allerede fått den, de gir jo påfyll for at den skal vare lengre. hør med hs du! luft dine bekymringer! lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Hs er kansje litt partisk akkurat i denne saken. De fleste som reagerer på vaksiner hopper ihvertfall av, så jeg kan ikke skjønne at det kan være farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå