Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 jeg får ikke babyen min på 6uker til å rape om natten, noe som resulterer i at han har mageknip fra kl 4-5på natten og helt fram til formiddagen.. noen tips om hva jeg kan gjøre??
snartmammapåny Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 HAr samme problemet her, småen sovner og blir umulig å rape. Om jeg ikke får opp rap så legger jeg han ned, for så å ta han oppigjenn etter ca 30sek-1min. Da kommer somregel rapen. Viss ikke så prøver jeg igjen. Før det kan du prøve å skifte bærestilling. det bruker og å hjelpe her.
Vimsen og Lille Bille Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg leste i boka til Gro Nylander (tror jeg det var) at hvis du ikke fikk baby til å rape, så kan du legge den på sin venstre side. Da får luften fri pasasje gjennom spiserøret, det funket for meg. Jeg gjorde bare slik at han lå på sin venstre side når han diet siste nattpupp og lot han bli liggende der og sovne helt inntil meg, etter 15-30 minutter kom rapen og litt gulp:-)
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 jeg hadde samme problemet her, mye skriking ble det.. prøvde minifom, og det hjalp. vet det kan være hormonforstyrrende, men vi brukte det bare en ukes tid. etter det kom rapen lettere:)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jenta mi var også treg til å rape, særlig om natta. Måtte ofte legge henne igjen uten å få opp noe. Hun slukte utrolig mye luft når hun diet, og når det først kom opp igjen hørtes det ut som en sjømann! Minifom hjalp ja, vi gav henne det i perioder da hun var mye plaget med smerter. Heldigvis har det blitt bedre de 3 siste ukene, hun er 9 uker på fredag. De lærer seg vel etterhvert, min sluker mindre luft nå og raper oftere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå