Mamsen til Silje Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Pumper dere og gir bare mm i grøten eller bruker dere mme? Blir mye pumping syns jeg,prøver å samle opp litt til vi skal i bryllup.
Stella Hønemor Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Vi bruker mme til grøt. Unødvendig mye styr med mm etter min mening, dessuten blir grøten tynn av mm, noe snuppa ikke setter pris på. Jeg har bare ammet frem til nå og mme i grøt gir meg en mulighet til å introdusere mme forsiktig til henne for kanskje å kunne bruke det mere når jeg etterhvert ammer mindre.
Lille søtnos Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg brukte mm. Gikk etterhvert over til grøt som blandes med vann. Du kan fint bruke mme.
Mamsen til Silje Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Ja jeg syns og det er litt mye styr,vi skal bort noen dager og gidder ikke holde på med den pumpinga da og sant som du sier da får vi begynt forsiktig med mme,jeg synes og grøten blir tynn. Har også kun amma til nå. har så mye annet å gjøre så finner nesten ikke tid til å pumpe heller:-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Bruker mme, gidder ikke pumpe for å lage mat!!!!!!!!!!!!!!!! Og det blir jo vassgraut sies det! Mye enklere med mme.
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 jeg bruker mme. lite som ble spist i begynnelsen, ville ikke bruke mine edle dråper:P hehe.. kaster mye. vanskelig å pumpe, og det tar laaang tid.
Bellen^2 Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Vi har bare begynt å gi prøvesmaker, men jeg pumper meg en gang før jeg går og legger meg og det rekker til dagen etter. Vet ikke helt hva jeg gør når vi går over til fulle posjoner.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Med første brukte vi mme. Men kjøpte mest grøter som skulle blandes med vann... Lillebror smakte en kvart t skje grøt i går for første gangog det var grøt som skulle blandes med vann..... Bruker ikke mm til grøt pga mye styr og ofte mye som kastes. Det jeg pumper sparer jeg til barnevakt anledninger...
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Gir det i mm.. syns ikke det er pes i det hele tatt... pumper hver kveld før jeg legger meg..
IdaJacobine Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Jeg brukte mme, men så sprutet jeg litt oppi fra brystet i tillegg! :-D Var ikke mye som skulle til før jeg så at enzymene begynte å jobbe. Ammet dessuten etter grøten. Når de er 6mnd kan de begynne å spise grøt man bare tilsetter vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå