Gå til innhold

Noen andre som ikke har vært på ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner så smått å føle at det bare er meg som ikke har vært på ul enda. Skal ikke før 2 juli. Syns det er så lenge til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei!

jeg venter fremdeles:)har ul 26.6.

Nå er jeg i 18. uke.

Skrevet

har ikke vært ennda, skal neste onsdag=)

Skrevet

Hei! Jeg skal på førstkommende tirsdag - bare 5 dager til nå!

Da er jeg 17+6. SUPERSPENT! Hvor langt på vei er du?

Skrevet

Jeg skal på ul den 27 juni jeg da, men har vært på ul en gang tidligere.. Men denne jeg skal på nå er den ordinære..

Skrevet

Jeg har heller ikke vært, er nå i uke 18 og skal ikke på UL før 26 juni. Men skal til min første jordmortime i neste uke 20 juni. Det gleder jeg nesten mer til. Grunnen er at jeg har så mange spørsmål og legen min sier ikke stort !!

Skrevet

Har vært på 2 tidligere UL men skal på den ordinære 28 juni, lenge til synes jeg. hehe har gått å ventet på denne timen forever:) da vil jeg være 18+4 så synes det er på tide da gitt:)

Skrevet

Jeg er i uke 19 og skal til UL neste onsdag!! Bare 6 dager til :o) Gleder meg veeeldig! Føler jeg har ventet i 3 år på den...hehe!!!

Skrevet

jeg er 20 uker på vei og skal på UL onsdag 20. :)

Skrevet

AT&SI&HK <3 og Moyra: Da skal vi samtidig til ul=) =) =)

da kan vi møtes her inne senere på dagen å fortelle hvordan det har gått=)

gleder meg som en unge til den ul'n=)

Skrevet

Jeg har heller ikke vært! skal 20 juni! gleder meg!!!!!!!! :D

Skrevet

da er vi 4 på samme dag da=)

Skrevet

Jeg har heller ikke vært på UL. Skal den 20. juli. O glede:-))))

Da er jeg 18 + 0 (tror jeg). Frykter å bli satt tilbake ei uke.

Skrevet

Har heller ikke vært enda, skal om en uke, og er da 18 uker på vei. Helt passe tid med andre ord :-)

Skrevet

Jeg skal på ul 27.juni. Begynner å nærme seg nå! :)

Skrevet

Jeg skal til tirsdag - og jeg er veldig spent..:-)

Skrevet

jeg skal også på tirsdag, da er jeg 19+1.... gleder meg såååååå mye

Skrevet

Hei jenter! :)

Er nå 18+1 og skal til ultralyd den 26.juni.

Har ikke kjent noe spesielt til den lille ennå, så gleder meg masse til å få se den! :)

Skrevet

er i uke 17 og skal ikke på UL før den 26.6 ,så akkurat på grensen begge to.. tror det kommer av at det er stor på gang på sykehusene.. er det på ullvål du skal??

Skrevet

Jeg skal 6 juli og har termin 3 dager før deg...

Jeg har også gått og ventet lenge. Kommer litt ann på hvor du får ul til når de har tid time til deg..

Skrevet

hei! jeg skal 27 juni. den dagen er jeg akkurat kommet på 18 uker. gleder meg veldig.

Skrevet

Jeg skal på torsdag 21 juni......Er da 19+6 dager. Blir så spennende, og håper vi får se en prins eller prinsesse.......Har så lyst å begynne å shoppe litt mere kjønnsrelaterte plagg:)) Skal på riksen.... Hadde egentlig 28 juni men ringte og fikk time før.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...