Gå til innhold

Ang.mme.. VIKTIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har samme problem og ikke får taki Nan erstattning har prøvd nå flere samtlige butikker uten hell??Hva skjer??Blir nesten litt redd her nå om det ikke kommer tilbake på en stund!! Har liksom ikke så lyst til og bytte erstattning nå da nurkene blir 4 mnd, og vi er kjempe fornøyd med nan!

Håper på svar fort......-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert bare utsolgt. Spørde du de som arbeidet der??? Jeg fikk i alle fall kjøpt for et par dager siden.

Skrevet

Prøvd på apoteket? alle butikkene her har det iallefall, så er vel neppe ute av produksjon :P

Skrevet

Oki, hvor i landet bor du da?? Jeg bor på romerike og har sjekket en del butikker og alle er så og si utsolgt.Bare de ferdigblandingene....?! Har spurt også og de stiller bare seg som ett spm tegn og sier at de er utsolgt, men mulig de får det med varene. Skal ringe tilbake til en butikk i morgen og høre om hun har fått det da.

Skrevet

Nei, men bruker jo den vanlige typen jeg. Ikke hypo. Kan jeg få spørre om hvor du bor?? Hmm, for venninda mi har samme problemet hun å skjønner du! Kansje det bare er rammet her i omr da!

Skrevet

Jeg bor på romerike og her er det også utsolgt alle steder jeg har vært! Har vært sånn i mange dager!!

Skrevet

fader assa er jo så irriterende! Ringer Nestle i morgen jeg og hører hva som skjer????

Skrevet

Her er det også utsolgt. Bor i sarpsborg. Så i morgen må jeg på ny leting.

Hvordan går det med guttene dine? Har ikke sett deg her inne på en stund..

Skrevet

joda det går kjempe bra :) De vokser og blir store.... Skal ha dåp nå til søndag så det blir vel stas. Eneste er at en av dem har fått pungbrokk da :( Så han må opereres trur jeg, fikk brev idag at vi hadde fått time. Han har ikke noen plager nå da men det er visst best og ta det nå mens han er liten..Stakkar... Enn med dere da??

Skrevet

hehe, bor i lofoten, så er vel sikkert ikke så mange som kjøper nan :P

Skrevet

Dåp ja, husker det styret.

Høres ikke noe godt ut med det brokket da, men det er vel greit å gjøre noe mens de er små ja.

Her går alt bare bra.Gutta er jo snart 6mnd så det begynner å bli full rulle nå. Er veldig aktive.Utrolig hvor fort de vokser, er snart 7,5 kilo og 70 lange.

Skrevet

Hehe så morro ;) Neida, og han har jo ikke vist noe tegn til smerte og godt er det...Har jo så vondt av han men de sier at han ikke merker det!! Bruker du bare mme på de eller? Og har du startet med grøt?! Mine begynner også og bli morsomme, smiler og ler og er i kjempe humør om dagen... ;) Spreller som bare det... Mine er vel 6,5 eller noe sånt nå de og mellom 60-70 lange.... Er ca tre uker siden sist vi var på hs og da var de 60 lange og veide 5950 og 5955. Har dine vært veldig like i vekt hele veien de å eller??

Skrevet

Jeg begynte med grøt på kvelden når de var 4mnd for da begynte de og våkne på natta. Når de var 5mnd begynte vi litt med middag og nå får de grøt på formiddagen også.Men Niklas spiser dårlig han er mest glad i melka mens Marius spiser til det er tomt og litt til.

Niklas har som regel ligget ca 200gr over men, på 5mnd kontrollen hadde Marius tatt han igjen, så de er ganske like.Niklas er litt lenger.

Skrevet

Oki... Mine er veldig like de å og har vært det hele veien! Nå er det bare 5 gram i mellom de. Morsomt assa..Begynnte med litt smaks prøver vi også når de var 3,5 mnd i og med at de virket mere sultne og voknet på natta! Nå sover de hele natta og vi har såvidt også startet med litt middags prøver nå... Er som mamma sa at når jeg var liten så var det anbefalt med grøt når vi var 3 mnd og hre har de vært kjempe fornøyde fra dag 1. Men du, en annen ting du har vel ikke noe gode forslag på vogner??? Har emmaljunga nå og syns den er skikkelig dum og bruke nå da de har vokst seg ut av baggene..?! Tar gjerne i mot forslag.

Skrevet

de har problemer med produksjonen. sa rema1000karen til meg i dag. kunne hende de fikk i morgen....

Skrevet

Ok.nå har jeg sjekket det.Ringte Nestle og de har lagd opp for lite mme så det vil komme i grdevis...Skulle visst komme litt mere Nan2 nå i butikkene over hele landet! Men de sa også det at det ikke er noen fare med og bruke nan1 til de som er litt større å, om man er heldig og får taki det!! Eneste forskjellen på de to er mere tran i nr2 og vitaminer.

Skrevet

Hei du. Bra du har sjekket det ut, da er det bare å vente til det kommer.

Ang. vong.

Jeg har en Teutonia og de er akkurat nå, så om et par cm til må jeg ta de ut. Har også lurt på hva jeg skal gjøre for de kan jo ikke sitte. Driver å titter etter en lettere og mindre trille nå for sommeren men, vet ikke hvem jeg skal kjøpe enda.

Så vi får vel bare prøve oss frem, er ikke alt som er like enkelt for oss som er så heldige og få to..

Skrevet

mere jern, ikke tran..

og sammensetningen er litt forskjellig, i forhold til karbohydratene.

Skrevet

hmm...kan jeg spørre hvor på romerike du bor? jeg bor også p romerike å jeg har da sett de har det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...