Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 jeg savner jenta mi når jeg legger henne for kvelden... Jeg klarer ikke være uten henne for en dag eller over natta (hender selvfølgelig, men det er for jenta mi sin og besteforeldrenes skyld). Jeg koser og kysser på ganske ofte i løpet av en dag. Barnefaren kaller meg hønemor..er jeg det? hehe...ikke at det er noe galt i å være det =)
manonym Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Høres slik ut ja.=) Jeg koser meg jeg når jeg får litt tid inn i mellom uten gutten min. Men koser meg selvfølgelig mye med han også da;)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har faktisk tilbudt meg å stå opp med henne på min sovedag ;P Ja, jeg er kanksje en smule avhengig av jenta mi hehe... Satt til og med barnevakt (frivillig, spurte etter babyen elv) på fridagen min hehe... *hi*
manonym Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hehe, jaja, men det er bra du koser deg så mye sammen med henne da!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Det hadde vel vært noe galt hvis ikke hehe =) Men jeg må lære meg å slappe av uten henne...
ScaryMama Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har det som deg HI! Men jeg kaller ikke det å være hønemor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå