Murmeline Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hvordan feste stroppen under setet? Og handlekurven for den saks skyld... Altså: de spennene med tre hull, og hvordan tre stroppen slik at den låses? Har prøvd ulike metoder, men får ikke stroppene til å sitte fast:(
trebarnsmamma? Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Kan du ikke be de montere den på butikken for deg? Det gjorde de for oss :-) Litt vanskelig å forklare deg hvordan uten å kunne vise deg direkte...
Murmeline Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Butikken er i USA,så blir bittelitt vanskelig...
trebarnsmamma? Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ok, kjenner du noen med OTH i nærheten da, så kan du herme? Gå inn på barnevogndebatten på nybaktmamma.com, der ligger det haugevis av OTH-bilder, du kan jo herme etter de bildene :-)
Murmeline Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Ja, kikker litt der nå. Eneste problem er at det ikke er nærbilder av det jeg lurer på, eller ser jeg på feil tråd kanskje? OTH-trekk-tråden...
trebarnsmamma? Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Ok. Flere bilder på www.onetreehill.nl :-)
*Askepott og hjelperene * Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Har du ikke bruksanvisningen?
mammmamia ** Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har ikke montert trekket selv, så det aner jeg ikke, men sånn det ser ut på vogna mi skal du bare tre de to stroppene inni hverandre, altså inn og ut igjen... (haha, talentløs forklaring!)
mammmamia ** Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Handlekurven fester du med stropper foran, rett under fotbrettet, og så knepper du den fast bak ved bremsen..! :-)
Murmeline Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har selvfølgelig bruksanvisning, men dette står ikke forklart der. Har sett på nettsiden deres, men ikke mer info der;) Har nå prøvd vesla oppi, og de stroppene trenger tydeligvis ikke å være superstramme. Mammamia: hvis du legger trykk på selve stroppen (den under knærne), løsner den litt da? Det gjør den her, uansett knytemåte. Men hvis det gjør det på din også, burde det jo være greit;)
Murmeline Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. juni 2007 hm, kanskje du har annen patent? dette er "beltespenner" med tre hull, nesten som gammeldagse skistropper.. de skal jo trees frem og tilbake og gjennom hull osv, og skal jo bli stramt.. Hverken jeg, mannen min, eller knyte-dyktig kompis med speidererfaring visste hvordan;)
mammmamia ** Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Hmm... Jeg har ikke beltespenner nei, har sånn plastdings, ikke noe hull..! Men den er ikke kjempestram da, er litt slapp ja, så det er sikkert riktig skal du se :-) Evt kan du sende en mail til butikken du kjøpte fra, legge ved bilde og be dem bekrefte at det er riktig :-)
Murmeline Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. juni 2007 Sånne spenner som det er på selene? klikk-sammen-spenner? Dette er en 06modell forresten, fra usa, så kan jo være litt lokale forskjeller, eller en forbedring fra 06 til 07... Den er veldig finn forresten:) Og så så lett å slå sammen da! Ut å trille det røde gliset mitt nå etterpå! Takk for hjelpen!
mammmamia ** Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Nei, ikke klikk-sammen-spenner, men nesten sånne som du regulerer selene med vet du, som du bare trer stroppen inn og gjennom og tilbake..! Ja, vogna er helt ypperlig, har aldri vært så fornøyd med noen vogn tidligere, så god å trille, så nyyydelig å se på og snuppa mi sover som en stein, aldri sovet så lenge i noen vogn før heller, jippii! :-D Rød vogn er nydelig da, har selv dus oransje jeg, og digger den, er så lei av sorte, grå, brune og mørkeblå vogner, kjeeedelig, hehe..! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå