Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er redd for alt etter at lillejenta kom til verden. Verst er det når hun sover, enten det er i seng eller i vogn, natt eller dag, så sjekker jeg til stadighet (gjerne flere ganger i timen) om hun puster. Er redd hun får dyna over seg og ikke får puste eller at hun gulper og kveles. Huff, det er helt forferdelig.. Sliter meg jo helt ut på det. Flere som har det sånn eller har noen gode råd?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 jeg gjorde også dette til stadighet i begynnelsen. Trøsten er at det går sakte med sikkert over I forhold til dyneproblemet dro jeg ikke dyna lenger opp enn til brystet hans i en periode, helt til en natt jeg skulle amme og så at sambo hadde dratt dyna hans helt opp og det gikk jo kjempefint
Simselimsen Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Har ingen gode råd desverre:( Har akkurat samme problem, er blitt en sikkelig reddhare, redd for og fly, redd når hun ligger og sover (men greier og slappe av) Redd for at det skal skje en ulykke, begynne og brenne, redd for kidnappere og seriemordere, redd for at hun skal få noe i halsen...osv osv Tror det er en del av det og bli mamma, så tror kansje vi bare får lære oss og leve med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå