Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg lurer på om det er flere som har problemer med at "skumgummi" håntaket revner ytterst på sidene der hvor viren til bremsen går inn. Min har gjort det og jeg reklamerte, og fikk dermed et skinntrekk m/glidelås til å ha over. Jeg sjekket de andre vognene i butikken, og flere av dem hadde også sprukket opp. En av vognene derimot hadde et annet patent med klips som holdt viren inntil stativet. Har dere opplevd dette - har dere reklamert? Jeg treger litt på at jeg ikke forlangte nytt stativ m/ annet patent. Viss jeg skal selge vognen senere må jeg vel opplyse om at håndtaket har revnet... Ellers er jeg superduper fornøyd med vogna!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei. Jeg kjøpte en vogn som sto i butikken (utgåtte farger og 2006 model med 25%) Den jeg valgte hadde skinntrekk på...Wow..tenkte jeg.. Da jeg kom hjem så tok jeg av trekkene (hvorfor gjorde jeg det ikke i butikken..hmmm.. regnet med at de ikke ville lure meg) Men oppdaget altså da jeg hadde kommet hjem at skumgumminen var ødelagt :-( Jeg gikk inn å klaget og fikk en annen vogn som sto i butikken. Jeg tror du bør opplyse om det når du selger, ellers vil de føle seg lurt(det gjorde jo jeg) Jeg syns du burde få nytt stativ!! I tilleg til skinntrekk ! Min mening !! De sa at dette har vært et stort problem med disse vognene. Men det bør jo ikke gå utover deg !! Kjøpte du vognen på babykos i Bergen ??
Brokade Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Takker for svar :-) Jeg kjøpte vognen på babykos i Stavanger... men det var en kar fra Bergen som sa at han skulle bestille skinntrekk til oss. Vi så for oss at d skulle være tilpasset skinntrekk... men det er jo ikke tilpasset high trek for det mangler et lite stykke på lengden.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Hvis du kjøpte vognen til full pris så burde du få nytt stativ ! Og hvis dere får tilbudt skinntrekk så burde du selvsagt få skinntrekk som er tilpasset high trek !!!!!!!!!!!!!!! Skinntrekkene jeg har passer ypperlig !! Jeg syns at Babykos til tider virker som noen luringer !!! Liksom ikke helt ærlige !! LYKKE TIL !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå