ApriIbaby Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Synes dette produktet er så genialt at jeg bare mååååå påse at alle småbarnsmødre her inne vet om de. ps Jobber ikke for Weifa eller noe :-)
JeppePåBjerget Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Trenger en det da? Det funker helt fint å stikke en pille opp bak...
*jaja* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Med en 4 åring er det umulig å få stikke en pille oppi bak. Kjenner til smeltetablettene med banansmak og vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Syntes stikkpiller er mye bedre.
2 søte småpiker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Nei, de har jeg aldri sett. Takk for tips;)
*Rutletutt* Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Ja, jeg har bare brukt disse til Tobias - har ikke sjangs i h..... å få i ham stikkpille....grusomt er det:o(
chrisallic Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Har aldri hatt behov for stikkpille da det finnes andre genialt medisiner til barn som flytende og smeltetablett.Hvorfor ta stikkpille når de kan få en tablett som smaker som en fluor?
rampetrollet Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Ja, de er geniale! De er gode på smak og jeg synst det er godt å slippe å true i gutten min noen som han synst er ubehagelig. Jeg følte det nesten som et overgrep når jeg måtte tvinge oppi en stikkpille når gutten hadde 40 i feber og hysterisk redd for den stygge pillen som han selv sier..her i huset blir det ikke brukt annet. Flott at stikkpille funker grei for noen,men her har det vært forferdelig å få i medisin før jeg fant smelte tab.
haater husarbeid Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Poden på fire og et halvt år her synes at smeltetablettene smaker så forferdelig at han foretrekker stikkpiller opp der bak.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 det må prøves! vi bruker flytende pinex men jordbærsmak, og den er veldig poppis:)
Mille** Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Jepp, har ikke brukt de selv, men tantungen min bruker det. Men bare pass godt på at ungene ikke får tak i de. Tantungen min var på overnatting hos oss og hadde hatt feber dagen før. Jeg visste ikke at hun hadde disse gode paracetene i bagen sin, og plutselig ser jeg hun står og skal forsyne seg med de. Skyntet meg å gjemme de da ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå