Gå til innhold

For dere som har prøvd denne sykehusdietten/ 7 dagers dietten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funket den? Og er det lurt å gå på denne når man ammer?

Kunne gjerne tenkt meg å tatt av 4-5 kg jeg..))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke.. Men TROR ikke det er så lurt og gå på den mens man ammer.. Man skal jo ikke slanke seg når man ammer.. Men jeg vet ikke sikkert da..

Skrevet

Nei, det er jo det man ikke skal..Nei - får heller satse på å gå turer og skjerpe litt på inntaket;)

Tror egentlig at dette uansett ikke er den beste slankemetoden. Har heller tro på trening og legge om kostholdet litt..

Skrevet

I mitt hode kan det umulig ære farlig selv om man ammer... Er jo stooor forskjell på å slanke seg på "vann og piller", shaker osv enn det det er å spise grønnsaker, bakt potet og biff.... Det står jo også at du skal spise hver gang du er sulten...

Skrevet

Styr unna denne dietten, og iallefall hvis du ammer. Jeg gikk på denne for snart 2 år siden og gikk ned 4 kilo, MEN de kom tilbake i fullt monn og mere til etterpå!

Den skal vel rense kroppen for avfallsstoffer også, så å gå på den når du ammer ville være veldig ødeleggende for deg. I tillegg så var den helt jævlig, grøsser når jeg tenker på den suppa den dag i dag.

Jeg gikk et Grethe Roede-kurs, og det funket veldig bra for meg. Lærte i tillegg å legge om kostholdet mitt slik at jeg tok det med meg videre etterpå. Det kan du gå hvis du ammer også, bare regulerer litt med inntak av kalorier hver dag, det hele går jo bare ut på det vi alle vet men ikke klarer; spis mindre søt og fet mat og trim mere!

Skrevet

men når jeg har en stabil vekt nå, går ikke opp noe selv om jeg spiser det jeg vil. med måte såklart. kommer jeg da til å gå opp mere etter dietten??

Skrevet

Jeg gikk iallefall opp igjen det samme + et par kilo ekstra, og hadde stabil vekt på forhånd(:

Skrevet

hmm.. ok.. ja de kan vel gå opp igjen etter hjerteoperasjonen :P hehe

Skrevet

jeg har prøvd denne kuren, men klarte bare 1 1/2 dag begge gangene. den blir altfor tøff når en ammer. men en kan spise suppen innimellom måltidene å spise normalt ellers. suppen skal jo sette fart på forbrenningen. har ikke prøvd dette enda, men jeg skal. har trillet i tre uker nå ca 1 mil nesten hver dag, men går ikke ned ett grammmm.... blir så lei.

Skrevet

Jeg har prøvd den 3 ganger, med 3 ulike oppskrifter på suppen. Den siste som nå var i hjemmet, var den beste suppen ;) Tok 4 dager for noen uker siden og jeg ammer... Hadde ikke vekt, så vet ikke om jeg tok så veldig mye av, men følte meg mye bedre iallefall, og litt forsvant nok ;) Første gang jeg brukte den var knalleffektivt, og kiloene kom ikke på igjen, for jeg trente jevnlig. Det er jo liksom bare en hjelp til å få en kick start for så å holde vekten for min del..... Er litt tøfft og kun spise frukt og grønt for jeg er avhengig av kjøtt, men noen dager går!

Skrevet

Bea80: Har sett at det er endel forskjellige oppskrifter på suppen.

Kan du være så snill å gi meg oppskriften på den suppen du syns var best? Både jeg og mannen min skal gjøre et forsøk:o)

Håper du kan hjelpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...