Gå til innhold

Når i svangerskapet får folk "dilla"?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg fikk det ca i uke 25 tror jeg.. Tenkte ikke helt over det til å begynne med, før samboeren spurte meg om hvorfor jeg absolutt MÅTTE ha to kurver med jordbær hver dag... Hehe.. Nå går det også i saft is, helst hjemmelaget, moreller, og lompe med smør, sukker, og kanel..

• 3 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

jeg kan vel nå etter to uker med brødbaking og brødspising si at jeg har faktisk fått litt dilla på brødskiver. Helst med gul eller brun ost. Har aldri vært så veldig brød entusiast før.

Åsså har jeg fått antidilla på mange tper godteri og brus. Det er jo strålende. Og synet av kyllingfileter gjør meg kvalm.

Annonse

Jeg visste at jeg var gravid fordi jeg fikk så utrooolig unormal lyst på stekt sopp... Nå klare jeg ikke tanekn på sopp.

HAr ikke hatt dilla på noe etter det, utennom ay jeg drikker utrolig mye appelsinjuice, er det farlig foresten? Trodde ikke mann skulle ha så mye sitrusfrukter når man gikk gravid?

• 1 måned senere...

Jeg fikk det rundt uke 7. Noe voldsomt og. Jeg drikker til vanlig veldig mye Pepsi Max, og er ikke så glad i kjøtt fordi jeg var vegeterianer for noen år siden. Så, plutselig smaker Pepsi max bare surt og ekkelt, og jeg mååå ha kjøtt. Jeg kunne drukket blod tror jeg. Jo mindre stekt, jo bedre. Og hvitt brød ble jeg kjempekvalm av. Blæh. Alt i alt, ble jeg plutselig veldig sunn. Masse kjøtt og grønnsaker, ikke noe søtt eller brus eller noe sånt.

• 1 måned senere...

jeg begynte å få dilla på fiskeboller i uke 5 :P hehe...

samb begynner å bli lei av fiskeboller, men jeg kan spise det hele tiden.. jeg har skikkelig lyst på alt som lever i havet... bare ikke reker.. det tåler jeg ikke lukten av... :s men fiskeboller er livretten min akkurat nå :P hehe.. jeg er nå 11+4 uker på vei og jeg har fortsatt lyst på fiskeboller *hehe*

• 8 måneder senere...

Oioi, håper ikke det samme skjer med meg (LilleLovely83). Jeg er også Veggis, vært det siden jeg var 13. Føler ikke noe behov for kjøtt enda, er i uke 6.

Men vi har vært på kino to ganger siste uken. Før måtte jeg ha masse godis med, men disse gangene hadde jeg ikke lyst på noen ting! Bare MÅTTE ha med en stor flaske vann siden jeg er så tørst.

Også kjøper jeg mer frukt enn vanlig.

Lurer på hva min dilla blir :)

Moren til min nevø (min brors sønn) fikk dilla på å pusse tennene/tannkrem!!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...