Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 jeg nekter å gi mitt barn tran... jeg fikser det ikke selv, og gir ikke mitt barn noe som smaker så grusomt.. si va dere vil, han har jo ikke smakt noe særlig ennå, og blir vant til smaken, er nå de de sier hvertfall, men jge unner han ikke så vondt.. kan jeg gi biovit/sanasol i stedet? smaker hvetfall litt bedre det da
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg veksler mellom sanasol og biovit, kommer an på hva de har i den butikken jeg handler. Jeg og samboeren min er av akkurat samme mening som deg. Kunne ikke falle meg inn å gi tran så lenge jeg kan gi sanasol eller biovit.
*ønsker nr 2* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 ååå takk.. treger vel egentlig ikke være anonym, er jo kun min mening.. når startet dere, og hvor mye gir dere?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hvis du nekter å gi barnet ditt tran, så gi det i hvert fall mye fet fisk. :-)D-vitamindråper, sanasol og biovit inneholder ikke omega 3, og det er noe av det viktigste i tranen. Bra for det meste... Selv har jeg gitt tran til jenta mi siden 6 uker eller hva det var de ambefalte, men jeg spiser det også selv uten problemer. Da jeg ble gravid, ble det null problem for meg å ta det fordi jeg visste at det var viktig for fosteret. Siden har det fortsatt å være helt greitt. Nå er jenta mi halvannet år, og nå er det verre å gi henne det. Hun liker det ikke! Tidligere fikk hun det sammen med barnedesserten fra Nestlé, men så en dag ville hun ikke ha mer barnemat, og da har jeg hatt problemer med å få i henne tran. Noen dager går det, andre dager blir det bare vemmelig søl... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå