Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hvor mange er dere som spår på disse sidene nå? Hva er deres måte å spå på? Kort, syn? (litt nysgjerrig ja;) ) Om dere vil prøve der ut, sier jeg tusen takk til de som vil prøve å spå ny graviditet på oss, og kjønn:) Han 241271 Jeg 191182
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2007 Er det ingen flere enn kimby som spår her nå? Fint om du kunne spådd spm mitt iallefall kimby:)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 jeg har akkurat blitt en novise i denne verdenen driver å åpner meg med reiki healing og andre metoder. legger tarot kort. skal og ta noen reiki kurs så jeg senere kan hjelpe andre på denne måten også. har de siste ukene jobbet dobbelt, men nå er det mindre å gjøre så etter helgen skal jeg ta frem kortene og komme inn her litt oftere. men er som sagt helt nybegynner så alt må tas med en klype salt ))
Krin Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det er vel noen som kaller meg klarsynt men jeg liker heller å si at jeg bruker intuisjonen min. Får opp bilder i hodet mitt som jeg må tolke har alltid gjort det men det var først for noen år siden at jeg begynte å bruke det bevisst. Så jeg er ganske ny i faget og under utvikling og her inne har jeg bare vært noen mnd så jeg håper dere har forståelse av dette. Liker ikke å ta feil men noen ganger er det vanskelig å tolke bildene jeg får og andre ganger kan det hende at jeg ikke får inne noe som helst. Men jeg synes det er morro å drive med og det beste av alt er jo at jeg kanskje hjelper noen=)))))) Jeg er her inne innimellom når jeg har tid og overskudd=)))))))) Når det gjelder å spå som noen sier så må mann innse at ting er skrevet i sand og ikke i stein og med det mener jeg at vi har fri vilje så når noe er sannhet en dag så behøver det ikke være sannhet en annendag fordi vi alle kan forandre vår vei selv om vi gjør det ubevisst. Healing driver jeg oxo med men der har jeg fåreløpig bare prøvd meg på fam/venner og kjente.
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Her var det noen nye siden sist jeg var innom ja:) Ingen som vil spå meg samtidig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå