Gå til innhold

Hva synes dere om svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe godt forhold til mine, greier ikke å like de.... Er så sære atte.. Å så hva er det med å legge seg oppi alt da?? La meg være i fred liksom!! Jeg vet jo hva som er best for barnet mitt, uansett, ikke svigermor!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker de kjempegodt! har aldri plaget meg på noe vis:P eneste må være at jeg syns svigerfar er litt passiv, han har ikke sett snuppa enda og hun er 5 mnd..

Skrevet

Helt supre igrunn! Selv om svigermor kan irritere meg til tider :P

Sviger mor skal innimellom komme med gode råd osv, noe som jeg ikke setter så stor pris på. HAr lest veldig mye om barns utvikling og hvet stort sett hva hog hvordan jeg vil gjøre ting. Er ikke alltid at det de trodde var rett for 20 år siden er like riktig nå. Gir som oftest beskjed om hvordn jeg vil ha det da på en ordentlig måte, så det går så bra så.

Min mor kommer heldigvis ikke med så mange "gode råd" og er veldig rask til å selv påpeke at det er 18år siden hun hadde små, og at det sikkert er annerledes nå dersom hun skulle ha noen. Tror hun hadde litt problemer med sin egen mor da vi var små, og derfor trår noe mer varsomt.

Av bestefedrene er det nok farfar som er den mest "avslappende" og mest "forståelsesfulle".

Skrevet

Har et veldig godt forhold til svigermor. Ser vel egentlig på oss som veninner. Hun er helt fantastisk ;O) Gleder oss nå veldig til å reise på ferie til tyrkia med henne

Skrevet

Svigers er helt greie, skulle bare ønske de bodde litt lenger unna. Sv.mor kommer støtt og stadig innom på uvarslet besøk, og det passer sjelden + at jeg ofte planlegger dagene mine og hater når hun plutselig står der!!! Og det er alltid sånn "åh, forstyrrer jeg/åh, sov dere??, men jeg kommer inn en tur jeg" argh argh (i tillegg har hun nøkkel, så det nytter ikke å ikke åpne heller...)

Hun er så utrolig detaljorienter, fokuserer alltid på det negative og blander seg veldig (syns i hvert fall jeg). Hun skal hele tiden hjelpe med ting som jeg syns det er lettere å gjøre selv - f.eks bære tung vogn med baby oppi ned trapp fra 2.etg når hun er uføretrygdet pga dårlig rygg - halloooo, det er jo rett og slett idioti!

Svigerfar kommer også ubedt, men han blander seg ikke og tar hintet når det passer dårlig.

Skulle nesten ønske det var noe galt med svigermor, at hun var slem eller noe, for da hadde det kanskje vært lettere å forstå at jeg ikke orker dama. Hun vil jo bare være snill, men det blir atlfor mye av det gode og jeg får dama fullstendig opp i halsen (og jeg har virkelig prøvd å skjerpe meg, møte henne med et smil og la henne holde på - men det tar som regel 15 min så koker jeg innvendig...)

vandt til å klare meg selv og trenger ingen dulle-dulle-dulle-guri som renner ned døra mi, jeg blir kvalt!!!

puh...dagens utblåsning!!! (sv.mor har bare vært innom to ganger i dag...)

Skrevet

Så heldige dere er, dere som har et godt forhold til svigers.

Jeg har det som H.I. et heller labert forhold til Svigermor særlig.

Hun er et skikkelig dårlig menneske og gjør hva hun kan for å så splid mellom meg og sønnen hennes.

Har aldri vært noe annet enn hyggelig og snill mot henne, men hun er den frekkeste og mest utspekulerte personen jeg har hatt med å gjøre.

Skrevet

kan ikke si meg mer enig enn deg. Når jeg kom hjem fra sykehuset med ungen, var hun innom to ganger hver dag i en uke! hater at de kommer uanmeldt på besøk, åsså bekymrer hun seg og blander seg så inn i h***** når det gjelder ungen. Skulle ønske hun bodde laaaangt unna!

Skrevet

Har et topp forhold til svigers,de er bare supre. Bor 5 min unna men tråkker ikke akkurat ned dørstokken. De er bare helt spesielle. Svigermor kan ikke beskrives,må oppleves. Har aldri hørt henne si et vondt ord om noen,finner noe positive sider med alle. Er virkelig glad i de. Kan snakke med henne om alt.

Skrevet

Liker svigers kjempe mye. Kunne ikke klart meg uten,To kloke mennesker med masse lærdom og erfaring. Klart svigemor kan mase litt også men det gjør jo mine foreldre også, syntes ikke det er noe bedre..

Skrevet

la meg si det slik... jeg kan ikke skjønne at de har oppdratt en så snill og omtenksom gutt som elsklingen min er.

Uansett så er det ikke de jeg bor sammen med. Så får jeg heller svelge en og annen kommentar, og bevare husefreden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...