Gå til innhold

27+5, baby 1140 gram

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi var på 3d i dag (og han hadde fortsatt også tissemann=) hehe.

Vekt var 750 gram som var 50 g under normalen, men visstnok ingen grunn til bekymring siden babyer vokser så forskjellig etter uke 20. Neste gang ligger han kanskje 50 g over sa spesialisten... Men han trodde uansett at vi kom til å få en baby på rundt 3000-34000 når den blir født.

Er i uke 25.

Hei. Vi var på 3 D på Mandag.Da var jeg 27+5:)Da var lille Marius 1300 !!Så stor gutt.Ble estimert til ca 4200 ved termin..Så håper jeg ikke går mye over.Men det er jo ikke sikert han blir så stor.Kommer nok an på åssen han vokser.Husker ikke hvor lang han var, men hodeomkretsen var 26 cm nå :)Var så fint å se han.Og at alt så normalt ut:)

Annonse

jeg har tatt 3d ultralyd under forrige svangerskap, i uke 28. Husker ikke helt hva han veide da, men de estimerte iallefall fødselsvekten til å bli 4200 g. Han ble født en uke etter termin og viste seg å være et monster av en baby (men fryktelig søt) på 4840 g. Så ikke stol helt på estimeringene, særlig ikke hvis matlysten er stor....

Annonse

var på 3d ul da jeg var 27+0 å da ble han estimert til 1149 gr. da ble han estimert til 3650 til fødselen, MEN der jeg gjorde det tenkte de litt feil å laget termin utifra hans str. den ble da satt til 14 september istedet for 26 :-)

så gutten blir nok en liten tjukking her ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...