Gå til innhold

Jeg trenger hjelp jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen min forandrer seg stadig, men dette har jeg ikke vært borti før. Så jeg håper noen av dere kloke damer kan hjelpe meg litt.

Alt begynte på fredag (8Juni). Da fikk jeg mensen. Jeg har blødd helt normalt. Men i går blødde jeg ikke i det hele tatt, det eneste jeg hadde da var brun/rosa utflod som lukter forferdelig.

Dagen i dag fortsatte med samme utflod som i går, men utpå ettermiddagen så begynte jeg å blø litt igjen. Jeg blør ikke mye, det holder med å bruke et truseinnlegg lisssom.

Grunnen til at jeg spør om dette er fordi kroppen min forandrer seg hele tiden etter at jeg begynte med Pergo.

Denne mnd her har jeg hatt 32 dagers syklus. Jeg synes det er utrolig lenge. Pluss at jeg får dette, som jeg ikke aner hva er.

Jeg skulle egentlig gått på Pergo denne mnd, men jeg og sambo har bestemt oss for å sette pergo på hylla en god stund fremover nå.

Er det noen som vet hva dette kan være så vær så snill å svar meg.

*venter tålmodig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

vet ikke heeeelt om jeg kan hjelpe deg, men skal forsøke :)

har aldri gått på pergo selv, så hva den gjør med syklusen er jeg ikke helt klar over.

men har vært borti tt par sykluser hvor mens endte i noen dager med ganske ille luktende utflod. tok dette opp med gynekolog og fikk til svar (etter at alle prøver var normale) at når det oppstår langvarige resteblødninger "bytter man ikke ut" blodet så raskt. det blir liggende ganske lenge på veien ned. da er det mange tilfeller hvor sur ph i skjeden sammen med dette skaper ubehagelig lukt og sopp.

prøv en canesten kur og se om det blir bedre.

skulle tippe på at du har fått litt sur ph nedentil og kanskje sopp, og det er heldigvis lett å rette på :)

hvis det ikke bedrer seg etter kuren, hadde jeg bestilt time til gynekolog. da kan det desverre være infeksjon eller f.eks klamydia.

håper det ordner seg raskt :) ikke noe moro å gå sånn nei :(

Skrevet

Hei :)

Takk for svar.

Jeg har akkurat testet meg for kjønnsykdommer og sopp.. Har ingen av delene..

Jeg har dårlig PH nedentil men det tar jeg piller for.. Så det burde jo ikke være det... Jeg får bestille en time hos gyn.. men jeg vil ikke dra dit sånn som det lukter nedentil.. :/ kan jeg vente til jeg er ferdig med mensen? hva om det har gått over da? kan de fortsatt finne ut hvorfor det er som det er der nede? hjeeelp :P

Skrevet

det kan godt være at det bare er en kombinajon av små resteblødninger og sur ph.

vent å se om det gir seg du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...