Gå til innhold

Er skikkelig forvirra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM mandag, og testa negativt den morgonen. Men framleis har ikkje mensen komt, og eg har vel aldri opplevd å vere så forsinka før...

Synst eg hadde mange symptom forrige veke (stikningar, ømme puppar, svimmel, rar i magen, vondt i haudet osv) men no er ikkje puppane ømme lenger. Har litt stikningar, men lenger oppe i magen pluss vondt i korsryggen. Ellers ingenting...

Ved tidlegare graviditet har eg alltid testapositivt fleire dagar FØR IKM...

Kanskje eg faktisk var gravid, men at det ikkje festa seg og kjem som ein forsinka mens....??

Andre som har mista symptom, og har testa negativt rundt IKM - men likevel vore gravid???

Glad for svar.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun vært gravid en gang, og da testet jeg positivt rundt ikm. Men siden du har vært gravid flere ganger før, og testet raskt positivt, så er det i hvert fall ikke det at du er blandt de som får opp hcg-nivået tregt....! Hmm. Håper noen her kan svare deg :) Meeeen, så lenge tr holder seg unna er det håp... :) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Du kan teste postitiv etter IKM; at hcg stiger sakte eller at egget har brukt lang tid på å feste seg. Ellers har du det vel slik fordi du stresser med testing og mensen dermed blir forsinket?

Skrevet

Ja, er nok kanskje pga av litt stressing... Tenker tante rød kjem om ikkje lenge...:-( Er så trasig, for gubben var begynt å bli komfortabel med tanken på å få nr tre, men denne veka starta han i ny jobb, og no vil han plutselig vente likevel....så eg har liksom klamra meg til håpet om at eg allereie skulle vere gravid denne mnd. ...No kan det jo bli lenge før det blir aktuelt å prøve igjen....sukk...

Skjønar at han vil sjå koss det går med pendling og ny jobb og sånn, men eg er såååååååå babysjuk. Få mnd etter at eg fekk nr to, vart eg veldig sjuk og måtte ligge på sjukehus i nesten 1/2 år, så eg føler meg litt snytt for den fine babytida, har så lyst til å få oppleve ei rolig og fin babytid igjen...men er litt vanskeleg for andre å skjønne koffor eg absolutt vil ha ein til når eg har to friske, fine gutar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...