Gå til innhold

Sea Bands


Jewel m/jente får gutt

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som har erfaringer med Sea Bands?

Har akkurat fått låne av en kollega på jobben, så jeg er litt spent på om det fungerer, eller om det blir litt sånn psykisk at det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde overhodet ingen effekt på meg, men hører jo her inne at det hjelper på noen. Sikkert veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ekstrem svangerskapskvalme. Da jeg ble gravid ble jeg desperat til slutt og gikk med på å prøve seaband. Jeg sov med det om natta. Og undere over alle undere, jeg våknet dagen etter uten antydning til kvalme. jeg jublet og løp inn på kjøkkenet og kastet i meg mat som en gal. Jeg brukte dem hver dag, men var ikke helt kvalmefri hele tia, men det ble aldri så ille som før jeg begynte med dem. Nå bruker jeg dem dersom jeg skal reise med båt, eller langt i bil. Så for meg har det hatt god effekt. Er bare å prøve i allefall. Og om det er psykisk eller faktisk fysisk effekt er vel ikke så farlig, bare det virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de funker! Jeg hadde eksamen her om dagen, stod opp og var så kvalm at jeg ikke trodde jeg skulle komme meg ut døra. Tok på meg seabands og kvalmen slapp taket! Måtte ta de av før jeg kom til skolen, siden jeg ikke ønsket å forklare hvorfor jeg gikk med slike bånd på hendene... ;) da ble jeg kvalm igjen.

 

Snålt å merke så konkret virkning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg brukt de i en dag, og må si jeg merker forskjell. Har fortsatt litt kvalme, men ikke så intenst som tidligere. Det er litt godt å kjenne, at det er noe som faktisk kan hjelpe.

 

Men det ser litt komisk ut, må jeg si. Ser ut som jeg går med bittesmå svettebånd. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja..som å komme til HIMMELEN!! Det hjalp på meg! Utrolig deilig!

Vet ikke om det sitter i hodet eller om det faktisk virker...men det spiller jo ingen rolle;)Jeg hadde ikke så stor tro på det i utgangspunktet, men nå har jeg de på meg nesten hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funket for meg selvom kvalmen ikke er helt borte, ble den absolutt bedre. Har de på hele tiden untatt i dusjen....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bånd man har rundt håndleddet med en kule som trykker på innsiden av håndleddet. Ser ut som små svettebånd.

 

Får kjøpt på apotek og helsekost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...