ei prinsesse og en prins Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Er det noen jeg burde styre unna pga mage vondt ol.. Håper noe kan gi meg noen tips:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Raspet pære er mildt og godt Banan gjør ofte magen hard...
ei prinsesse og en prins Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Hva rasper du den med da? Samme som man rasper ost på? Takk for tips:)
mammaentil3 Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Eple er fint- Kan både kokes og så moses, eller så kan du dele eplet i to og så skrape ut innmaten med en skje evt. raspe den, men jeg synes da at eplet blir fort brunt. Banan har jeg most med gaffel og gitt til min nå 6 mnd gammel gutt og han elsker det
ei prinsesse og en prins Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Hvorfor koker du eple? Takk for tips!
mammaentil3 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg koker eplet for å få det mykt og for at da kan også skallet spises om man bruker hurtigmikseren. Jeg fjerner kjernehuset og deler eplet i båter- Kokes så sammen med litt vann og brukes deretter hurtikmikseren. Kan også bruke vanlig sil/sikt å mose eplet gjennom men da blir selvfølgelig skallet værende igjen
Rosenrød Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Har en venninnne som gir most banan og avocado til babyen sin på seks mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå