*bolla pinnsvin* Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 ....å begynne på jobb igjen etter permisjonen. Var helt deppa de siste ukene før jeg skulle på jobben, men nå som jeg har begynt, så synes jeg faktisk at det er helt greit. Trodde jeg skulle sitte der hele dagen og bare lengte hjem, men man skifter liksom litt modus når man er på jobben. MEN det er ufattelig kos å komme hjem til tassen vår, da
mamma til<3<3 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Så bra da(:Skal selv begynne i september,har tatt sommeren fri(:Gleder meg til å få den sosiale biten tilbake med voksne jeg da,men kommer nok til og savne han ja.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 har du han i barnehage da eller? gruer meg skikkelig, ynes at en 10 mnd gammel baby ikke har noe i en barnehage å gjøre egentlig. har lyst å være hjemme litt til, men må man så må man
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Nei, sambo er hjemme på pappaperm og etter det har vi ferie begge to. Lillegutt begynner hos dagmamma 1. august og jeg skal jobbe 80 %, så han ikke får lange dager. Tror det skal bli bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå