annda Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hei. Jeg har begynt på dette får å få igang eggløsning, og mensen. Er det noen som har erfaring med primolut? Kan det ta lang tid før jeg kan vente eggløsning, evt graviditet? klem fra meg=)
Madam-mim Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 har brukt primolut flere ganger, men det har vært for å få menstrasjon. har ingen blødning på egenhånd. og så har jeg gått på diverse hormoner etter det for å få eggløsning. har ikke hørt at man kan få eggløsning av primolut? har du eggløsning fra før av da?
annda Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 nei ikke som jeg vet nei... men forstod det sånn av gyn at det skulle hjelpe meg til å få eggløsning. Håper det=) Takk for svar!!
mervis Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hmm det var noe nytt for jeg har brukt primolut for at mensen skal utebli at den skal komme seint for jeg skulle få mensen når jeg hadde lap vis ikke jeg hadde tatt primout..
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg gikk på primolut denne måneden, pga at jeg hadde så ustabile og altfor lange sykluser. Jeg fikk primolut for å sette i gang mensen! Den setter ikke igang eggløsning. Da jeg hadde fått mensen fikk jeg pergotime som skal sette i gang eggløsninga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå