Gå til innhold

helt i begynnelsen som prøver, tenkte dere tanken at dere kanskje ikke skulle få det til på egenhånd??

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på det. Tanken slo meg rett som det var. Tror grunnen er at jeg tok abort som veldig ung, og sa den gang at jeg kom til å angre om det skulle vise seg at jeg ikke skulle bli gravid senere.... var veldig redd for det, og tenkte på det etter vi startet prøvinga. Trodde vel ikke likevel at det faktisk skulle skje....

Tenkte dere noen gang på det i løpet av første året som prøver??

Fortsetter under...

Hei

Jeg har opp gjennom årene tenkt tanken at jeg kanskje ikke kunne få barn, men trodde det ble motbevis da jeg ble gravid i fjor. Det gikk galt.

Jeg har nå forsøkt på nytt i ett år. I forgårs fikk jeg plutselig den store angsten for at dette faktisk kanskje ikke kommer til å gå. Jeg har som sagt tenkt tanken før, men jeg har ikke latt den gå innover meg for alvor før nå. Det er en utrolig vond følelse.

Jeg tror og håper at dette er en tanke alle slitere har. Også alle de som til slutt har lykkes :o)

Jeg har hatt det på følelsen hele livet, at dette kom til å bli vanskelig. Dette fordi jeg alltid har hatt vonde smerter under mens og mye "trøbbel" med dette. Fikk til slutt diagnosen endometriose ... men da var jeg allerede 30 år!

Jeg har nok tenkt tanken helt siden jeg var 17 år og ble gravid i 12 uke uten at jeg hadde ide, fosteret lå i egglederen og derfor hadde jeg fremdeles mens. Jeg har slitt siden, og denne egglederen som var helt skadet, ble ikke fjernet før jeg var 30 år. Det var da vi endelig tok fatt på utredning og senere IVF. Jeg har enda ikke fått det etterlengtede barnet og er nå 39. Men jeg gir ikke opp...... Lykke til alle der ute, bit tennene sammen og aldri gi opp!!!! Etter ED, ruger jeg nå på forhåpentligvis på 2 gullegg fra 7 juni. Hilsen 68 modell. ; )

Det er faktisk litt barnløshet i vår familie, både på mors og fars side (prøverørsbarn og adopsjon av ulike årsaker), så jeg har hatt det i bakhodet helt siden jeg sluttet på pilla at "dette blir nok ikke lett". Men at det skulle bli sååååå vanskelig hadde jeg aldri trodd....

Hvordan går det med deg om dagen, hvor går veien videre?

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...