Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Når smiler babyer for første gang? Mener ikke selve refleksen, men når smiler de av ting vi gjør, lyder vi lager osv??
lilleskatten Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 min lille gutt begynte rundt 6 uker. Nå nærmer han seg 8 uker og smiler og lager lyder når vi snakker til han. Han liker også å se på ting.. Hvor gammel er ditt barn?
MartinFelipe07 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Gutten min begynte å smile til oss å lage lyder da han var 6 uker sånn ca. Nå er han 3 måneder og smiler som aldri før!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 tror han var rundt 7 uker.. det har visst veldig mye å si om han er født før eller etter termin! vennina mi sin var 14 dager over tida og hennes smilte da han var 5uker..min var en uker før tiden, og smilte da han var 7uker! har hørt flere som sier at vi skal regne "normalen" ut fra termin, ikke fra fødsel! (ikke sikkert det er sant altså..men stemte på oss ihvertfall:o))
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Mini her begynte sist uke, da han var litt over 5 uker.. storebror begynte også rundt 6 uker mener jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå