Gå til innhold

veldig tidlig ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg var hos legen med minstejenta i dag og nevnte til henne at jeg synes jeg er blitt så stor. For å være helt ærlig så ser jeg ut som jeg er 4 mnd på vei og er bare 4+6 i dag. Veldig flaut på jobb da jeg liksom ikke helt kan skjule det. Er ei slank jente ( kun 58 kg) men magen står ut som en ballong :-)

Mye dårlig også.

Legen sa at en kunne bli hoven i magen så tidlig,godt å vite.

Hun tok også ultralyd og hun mente hun kunne se hjerte slå. Er det for tidlig å se eller var det? Synes jeg skimtet en bitte liten prikk på skjermen som ikke lignet på noen ting. He he

Fikk time til kontroll i uke 8,gleder meg

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så i uke 5+5 ca =) hjertet banker jo fra forsterets uke 3 =)

Skrevet

oi............:-D

Da var den lille spiren jeg så,jippi

Synes dette er så spennende.

men det er det jo for alle :-D

Klem

Skrevet

Kan man se hjertet slå på ultralyd i uke 5? helt sikkert? var på ul selv i uke 5, og legen visste ikke helt om det var liv eller ikke, så jeg skal tilbake om noen uker igjen, pyton å gå og vente...

Skrevet

Jeg er gravid igjen nå, og mitt svangerskap blir betegnet som risikosvangerskap. Så jeg vil få veldig tett oppfølging. Første ultralyd får jeg når jeg er 6+4, for da skal man garantert kunne se hjerteaktivitet. (ul før dette vil de helst ikke ta hvis ikke det er snakk om blødninger, smerter e.l.)

Hjertet begynner å slå rundt uke 6!

Skrevet

jeg var også på ul når jeg var 5 uker å da sa fødsels legen til meg at d var alt for tidlig å se hjerte slå da så jeg måtte tilbae 2 uker etterpå å da så vi hjerte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...