Gå til innhold

Bærum, noen her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det er sant, man vet jo aldri om man kan stole på de... men som regel merker man nok om noe er galt ;o) Sålenge man er nøye m å sjekke referanser de har osv, så går det nok bra.

Datteren min er fortsatt hjemme sammen m meg, og blir hjemme et år til, siden jeg får en baby til i august er jeg hjemme likevel.. Skal prøve å få parkplass til henne et eller annet sted i bærum da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gammel ja, ha ha bare 22 jo, det er jo virkelig ingen alder.. jeg er snart 25 jeg, uææææ ;o)

Men snart 2 barns mor og da, he he...!!

Flytte m kjæresten ja, så koselig :o) Blir nok bra det! Og bærum er jo såååå bra, he he ;o)

Skal flytte igjen snart vi da... bare vet ikke hvor, men i bærum et eller annet sted....!!

Skrevet

Har du prøvd Åpent barnehage eller? Slik kan datteren din kan leke sammen med de andre? Bor du på Rykkinn også?

Skrevet

Skulle gjerne vært med dere på lekeplassen, venter nr 2 om 2 mnd jeg også :-)

Men vi bor på skøyen :-(

Skrevet

har vært i åpen barnehage noen ganger, er moro det. Men orker nok ikke det til høsten med en nyfødt i tillegg, mye ståk og støy der! Pleier dere å være der? Vi bor på rykkinn ja :o)

Skrevet

vi kan jo møtes på halvveien hotte charlotte? :o)

Formen bra om dagen?

Skrevet

Haha....Charlie...du er det yngste....jeg er snart 27år...det blir det eldste jeg av vi 3. Hvorfor flytte du Mulan?

Skrevet

det er for dyrt å leie denne leiligheten jeg har nå... er alenemamma uten så mye penger, he he. Så må finne et billigere sted å bo....

Skrevet

Ja det hadde vært koselig :-) Formen er ganske bra, men "hot" føler jeg meg ikke ;-) he he.

Jeg føler tiden har gått så fort denne gangen, synes du også? Jeg glemmer magen av og til. Når har du termin?

Skrevet

Hehe ja vet, bare kødda :)

Ja liker Bærum, dessuten jobber han der så like greit at vi bor i den kommunen. Akkurat nå bor han på Høvik da, men aner ikke akkurat hvor i Bærum vi skal bo. Skal finne en annen leilighet da for der han bor nå er det litt lite.

Ja stemmer husker du skrev en gang at du måtte ut 1 august. får håpe du finner noe innen da.

Skrevet

ja tiden FLYR!!!!!!!!!! har termin 12 august. Du har rundt da og, har du ikke??

Er lillemor i barnehagen, eller er hun hjemme?

Skrevet

he he må ut innen 1 juli vi ;o) Og det nærmer seg veeeeeeldig...

så må nok bo hos mamma en liten periode... huff stakkars de... får passe på vi kommer oss ut før lillebror blir født, er jo litt leven m disse små!! ;o)

Stress!!!!!!!!!!

Moro at dere kommer hitover, da må vi møtes! :o)

Skrevet

Har termin 20 august. Snuppa er hjemme med meg, hun er så aktiv og jeg har litt dårlig samvittighet de dagene jeg er sliten.

Vi er åpen barnehage 2 ganger i uka da, hjelper det. Hun begynner i barnehage i august så det blir litt mye for henne på en gang...

Hun går ikke enda så det blir mye bæring her og det er litt tungt av og til. Hvordan er dagene deres? Blir du sliten?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Skulle prøve det neste uke. Det er gratis, ikke sant? Hva kan/bør vi ta med oss til Åpen Barnehage?

Skrevet

Oi såpass ja! Nei da har du ikke så god tid på deg.

Ja det må vi :) Kan jo hende vi kan møtes før da, hender jeg og snupp er hos han innimellom å når han er på jobb så kjeder vi oss.

Pleier dere å ha noe babytreff der borte eller?

Skrevet

huff slitsomt å bære ja... hvor gammel er hun nå? vokser fort disse småtrollene....!!

Vi er mye ute, hvertfall nå som det er så fint vær :o) eller VAR burde jeg kanskje si. Er ganske sliten når kvelden kommer, men må si det går overraskende greit foreløpig.... blir sikkert verre de siste ukene ;o)

Skrevet

koster ingenting :o)

ta m dere litt mat til lunsj bare, ellers ikke noe spesielt, kanskje noe tøfler eller innesko til junior, men er ikke så farlig, kan jo bare ha sokker :o)

Skrevet

Du får rope på meg på dib engang du vet dere skal til han og kommer til å kjede dere da, he he ;o) Vi er med vi vøtt!

Har ikke hatt noen bærumstreff ennå, er så få her inne virker det som... hvertfall ingen aktive dib-brukere ;o) Kjipt det...

har vært på treff i oslo da... men skulle gjerne hatt bærumstreff og!

Skrevet

15 mnd og 12 kg tung å bære :-) Jeg er endelig kvitt kvalmen så det går ganske greit her også nå.

Men juli mnd blir nok tøff på slutten ;-)

Skrevet

ja for ikke å snakke om august ;o) He he!!

Du får nitrene med gåtreningen så du slipper å bære 2 barn, he he...!!! Neida, de lærer det seg jo når de er klare uansett =)

Bra du er kvitt kvalmen da, den er noe herk. Merker den innimellom jeg... hater å være gravid egentlig... huff =(

Hender det at dere er innover mot bærum eller? har du bil?

Skrevet

Mannen i huset har som regel bilen typisk, har den en sjelden gang, Men trenger den sjelden egentlig! Er ikke så langt til bærum egentlig,men det er ofte så stress alt ting nå, får liksom ikke flytta på seg så lett for tia ;-)

Jeg gleder meg velig til å få magen for meg selv igjen, men gruer meg til å se hvor langt ned den henger nå.... ;-)

Har du bil? Jeg er en dårlig sjåfør også jeg,,,kjører som en 89 år gammel dame får jeg høre ;-)

Skrevet

ha ha også akkurat 89 år da! Hvorfor ikke 90?? ;o) He he de er kanskje hakket verre! ;o)

Jeg har bil, så vi er ganske flyttbare vi!

Hadde vært koselig å møttes på stranda en dag det er fint vær :o)

Skrevet

Jeg har bil også, men jeg har ikke norsk førerkortet, bare mitt hjemlandet sitt kort. Så dessverre...jeg kan ikke kjøre bil her uten mannen min ved siden av meg.

Skrevet

89 åringene er visst værst ;-)

Møtes på stranda en dag hadde vært koselig! Kanskje tulla di kan lær mi å gå også,he he =)

Skrevet

he he ja det kan hun vettu!! Snuppa di kommer til å løpe etter!! :o)

Vi snakkes en dag da, så kanskje vi kan avtale en dag :o)

Må komme meg i seng jeg, blir så trøtt vettu!!

Lykke til videre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...