Ane** Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Tok det lang tid etter dere fødte før dere fikk innkallelse til helsestasjon?? Og kommer de fremdeles på hjemmebesøk?? Nesten tre år siden sist, men jammen har jeg glemt alt. hehe
Guttemamma til tusen :) Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 hmm... var vel 2 uker etter fødsel jeg hørte fra dem..og de kom på besøk før han var en mnd! du skal jo på 6-ukers kontroll, så det blir jo før det ihvertfall:o)
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Helsesøster ringte meg en uke etter fødselen og avtalte hjemmebesøk-. Hun kom hit da gutten var 12 dager gammel. Da avtalte vi også time til 6 ukerskontrollen:) Har begynt å skjønne at det er lett å glemme ja:) Har allerede glemt masse gravid-ting:)
MartinFelipe07 Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Vi fikk telefon fra de allerede3 dager etter fødsel. Da bestemte vi oss for å dra dit istedet. Første kontrollen var da på helsestasjonen da han var 10 dager gammel.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Ca en uke etterpå. Kom ikke på hjemmebesøk til oss, men dette var midt i fellesferien og folk var på ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå