Maud Skrevet 13. juni 2007 #1 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis du skal legge deg selv inn på terminlisten, sørg for å kopiere siste versjon i tråden. Du kan også legge inn et svar på tråden, så skal jeg legge deg inn på terminlisten :-) Lørdag 1 desember 2007 *Helga-Marie.Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80: Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor: eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31: Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83: Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent * Kine: 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark *Tyvenlias første: 31 år. førstegangsfødende etter 2 IVF. Hammerfest Søndag 2. desember 2007 *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde: Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81: fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:): Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år *Maud: 38 år fra Oslo, to gutter (1.5 og 7) fra før Tirsdag 4 desember 2007 *maren86: Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3: Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. Onsdag 5 desember 2007 *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *happy_girl *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor:34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar *desember-nurk=) Jeg er 20 år og venter 1.mann. Er student og skal bli alenemamma=) Torsdag 6. desember 2007 *Schnygga: Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm: Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 *Mathildaa: Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35: Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, *b@by85 Er 22 år, bor i oppland og vi venter vårt første barn sammen. Lørdag 8. desember 2007 *Starbucks: Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *Julebebisen8.des: Jeg er 22 år, og samboeren min er 26år, vi venter vårt første barn. vi flytter til trondheim nå i juli til Saupstad. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa *Marthe79 Søndag 9. desmsber 2007 *Cittycat: Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena: Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86: Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan: Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte: Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123: hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie: jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn: jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma: 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 *martheHR: Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe *Løvinna79: er 27 år, gift og bor i Lillestrøm. Har en gutt på snart 4 år fra før. Tirsdag 11 desember 2007 *anonym&glad: Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 *Schnuppaa: Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire: Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07: Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie Torsdag 13. desember 2007 *rita72 *desember76 *Lady Red: Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla: Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa: Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77: Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 *Niddle: Førstegangs fødende *Flying: Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81: Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 *Decembermom: Har en datter på 9 mnd *Lessi: Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella: Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 *Danselettbatterinna m/spire: 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma: Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria: Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07: Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn: Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra: Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *Litlajentå: Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl: Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia: Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82: Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 *may-linn *gravidmeja83: Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. Tirsdag 18. desember 2007 *JanneNil *humle *Lulia: Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 *lykke79 *mina14 *a lene: Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia: eg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. Torsdag 20 desember 2007 *linnea123: Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1: E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza: Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007: Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege: Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning: Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *kinemiri med spire: Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania: Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik: Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Lørdag 22.Desember 2007 *Mizzliza: Venter min første den 22.Desember! Jeg er 18år og har samboer, bor i Haugesund. *solstrålen&julemirakelet: førstemann. 33 år,sambo 32,Drammen * Tigermor 22.12.07 venter nr 2, 25år samboer, bor i sørt røndelag Søndag 23. desember 2007 *Pseudotvillinger: Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine: Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78: Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73: Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83: jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss *gep68: gravid med 4. mann Mandag 24. desember 2007 *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0: *cammis80 med spire=) *4 englar små: Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 *Bergen81: Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Petrine+Røver: Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. *Micha..gravid igjen: Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. *Marthe med Ninjareka:) Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. Onsdag 26. desember 2007 *spinellen: Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen: Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 *stinepinekline: Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE: Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma: Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) *kathenges Fredag 28. desember 2007 *Reflex Lørdag 29. desember 2007 *newbie Søndag 30 desember 2007 *raregreier: Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? *marik' Mandag 31. desember 2007 *Silkemage *anesam: jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. dette er vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around: Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby: Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen: Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita: Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79: Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK: Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa: Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. *Lena og Leon: Jeg fyller 25 år på min termin. Har en sønn som blir 2 år 9 desember, så dette blir spennede.. Vi bor like utenfor sandnes, er samboer å har fått heilt nytt hus.. kan ikke bli bedre;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9575872-terminliste-13-juni/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolt83 Skrevet 15. juni 2007 #2 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg blir 24 år og har termin med min første 12.12. Vi bor på Askøy, men er opprinnelig fra Vestfold. Jeg er utdannet økonom og jobber i bank. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9575872-terminliste-13-juni/#findComment-9594149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. juni 2007 #3 Del Skrevet 15. juni 2007 hei. terminen min er satt til 4. desmeber i steden for 5. desmeber. Jeg bor i Trondheim, og bor sammens med samboer på 26 år og en liten pusekatt.. Jeg er forresten 22 år. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9575872-terminliste-13-juni/#findComment-9594481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juni 2007 Lørdag 1 desember 2007 *Helga-Marie.Jeg er snart 30 har to gutter på 5 år og 14mnd. Kommer fra Re/Undrumsdal *lotta80: Hei, jeg er 27 år og bor i Oslo. Ingen barn fra før. *Enebarn blir tobarnsmor: eg er 28 år, bor i Stavanger, er gift og vi har en gutt på snart 6 år. Arbeider som systemkonsulent på et hms&k system *snarttrebarnsmamma Er snart 29 år, mamma til to herlige gutter på 4 og 6 år. Jobber som sykepleier i hjemmetjenesten. Bor på Toten. *ella31: Hei! Jeg er 31 år, bor i kristiansund. Har en sønn på 2,5 år fra før. Jobber i butikk. *lolo83: Jeg er 23, bor i oslo, venter første, og jeg tror det blir en gutt Jobber som sosialkonsulent * Kine: 19 år, har en gutt på 13 mnd,Hedmark *Tyvenlias første: 31 år. førstegangsfødende etter 2 IVF. Hammerfest Søndag 2. desember 2007 *poca og Krapylet *VanillaBean *Oldmajun / nr 4 i magen * Astrid83 *adnim Mandag 3 desember 2007 *mamma for andre gang:) hei:) jeg er 24 år, har et barn fra før. *2. runde: Jeg er 26 år, bor i Nord-Trøndelag. Samboer og en datter på to år. *tk81: fra molde *Mas@nder blir mamma igjen 2.12 *Athravil * Soria Moria ♥ skalhaentil ♥ *Sindiwa *Emilie01 *pogi *Løvemamma? *nenna33 *puusekatt *venter nr. to:): Er 30 år, gift og bor i Akershus. Vi har en go'gutt på 4 år *Maud: 38 år fra Oslo, to gutter (1.5 og 7) fra før Tirsdag 4 desember 2007 *maren86: Hei, jeg er 20 år, omsorgsarbeider, bor i Stavanger sammen med min forlovede som er 26 år. *DilleDulle *HanneGu *pusekat *mortilsnart3: Jeg er 24år,fra møre og romsdal,hjelpepleier,samboer.har to gutter på 3 og 4 år. *happy_girl: Jeg bor i Trondheim, og bor sammens med samboer på 26 år og en liten pusekatt.. Jeg er forresten 22 år. Onsdag 5 desember 2007 *Ingopingo :-) *Marihøna86, endelig:) *Vuggi Vuggi ) *norkefrøken *lilleb1 *skyttemor:34 år fra Oslo, bor i Bærum. Gravid for tredje gang, en gutt på 2,5 og en MA i januar *desember-nurk=) Jeg er 20 år og gravid med 1.mann. Er student og skal bli alenemamma=) Torsdag 6. desember 2007 *Schnygga: Hei! Siri her, snart 25 år, Bor på frei utenfor kristiansund sammen med min kjære. *BaBy.i.DeSeMbEr-6+5 *Mamm: Jeg bor på Helgeland, er 30 år, jobber med data. Har en sønn som blir storebror like før sin 3 års dag. *teba Fredag 7 desember 2007 *Mathildaa: Jeg er 26 år og er nå lykkelig gravid etter vellykket ivf-behandling. 'Lady35: Jeg er 35 år, bor på Nordmøre og jobber mest som lærer og litt som frilanser. Venter nr. 2, den første er allerede 4 1/2 år gammel, *b@by85 Er 22 år, bor i oppland og vi venter vårt første barn sammen. Lørdag 8. desember 2007 *Starbucks: Hei! Jeg er 26 år, gift, har ei jente på 21 mnd. Fra Akershus. *Julebebisen8.des: Jeg er 22 år, og samboeren min er 26år, vi venter vårt første barn. vi flytter til trondheim nå i juli til Saupstad. *Likrib *AnneSynnøve *Tonjef *maren86 *Anna Lisa *Marthe79 Søndag 9. desmsber 2007 *Cittycat: Hei på deg! Jeg er snart 35, og gravid med nr.2. Jobber som lærer, men er fortsatt i permisjon med nr.1. *arena: Hei! Jeg er Julie, 34 år, fra Oslo, samboer med Lars,jobber med fondsforsikring, dette blir første barn *trine86: Er snart 21 år, er hjelpepleier, forlovet og samboer, bor i rogaland, har en sønn på 2,5 år *moncan: Hei! Heter Monica og er 24år. Giftet meg i august i fjor og er gravid for første gang. *Peppermynte: Hei! Er 34 år og bor i Stavanger, jobber som lærer. Venter mitt 3. *adrian123: hei er 30 år bor i mosjøen, har en sønn på 7 år. *soleie: jeg er 24 år, bor i Bergen. blir min første *26+3barn: jeg er 27 år, er gift. bosatt i Bergen. er dagmamma og er gravid for 4 gang har 3 nydelige gutter som er 8år 3år og minsten på 2 år. *Kristinmm *VB87 *flowerchild *brummemamma: 35, førstegang nå. Kjæreste, snart samboer, jobber som lærer, bor i Bergen Mandag 10. desember 2007 *martheHR: Jeg er 26 år, hjelpepleier, gift og bor i østfold.Har en gutt på snart 4. *JenMat *Møllers tran *annka. *mizmina *gresshoppe *Løvinna79: er 27 år, gift og bor i Lillestrøm. Har en gutt på snart 4 år fra før. Tirsdag 11 desember 2007 *anonym&glad: Hei! 25 år, gravid for første gang, gift, bor i Oslo *Aprilmor;)lykke *monika-mor *BabyQ Onsdag 12 desember 2007 *Schnuppaa: Jeg heter May, er 26 år og bor i slemmestad . Første gang jeg er gravid - *smil* m/snupp og spire: Jeg er 24 år og sosionom. Har en snupp som akkurat har fylt ett år. *Desemberbarn07: Jeg er 31, bor i møre og romsdal med samboer gjennom 7 år og vår kjære pus:) Venter vårt første barn *Jeannie *Misshopeful: Jeg blir 24 år og har termin med min første 12.12. Vi bor på Askøy, men er opprinnelig fra Vestfold. Jeg er utdannet økonom og jobber i bank. Torsdag 13. desember 2007 *rita72 *desember76 *Lady Red: Jeg er 27 år, selger, samboer og bor i Trondheim. Førstegangs *pæredilla: Er 36 år, bor i Vennesla, samboer, første gangs *Trelusa: Jeg er snart 23 bor i Oslo området sammen med min samboer og venter vårt føste barn *lykken2 lykkelig igjen:-) *Niddle *Triner88 jeg er snart 19, er fra Trondheim. har samboer og er forlova=) *BEA -77: Jeg er 29 år (snart 30), økonom og bosatt i Møre & Romsdal. Er gift og venter nå mitt første barn *Realist *Mia71 *bøllefrøe *mocca-angell *Geraldine Fredag 14 desember 2007 *Niddle: Førstegangs fødende *Flying: Hei, jeg er 31 år og vi venter vårt første barn! Bor i Gudbrandsdalen og jobber som avd.leder i IT bransjen. *Pia81: Eg er 26år blitt og har tre barn - venter mitt fjerde. Er også gift, bor litt nord for Haugesund. Havner her frem til UL i allefall. *Trelusa *Trine88 *Mia71 Lørdag 15. desember 2007 *Decembermom: Har en datter på 9 mnd *Lessi: Jeg er 25 år, økonom og jobber som trainee litt utenfor Trondheim! Har en gutt på 15 mnd og venter nr.2 *Maria Louisa m/ adventspire =) Jeg er 31 år og bor litt utenfor Oslo. Jeg er gift og vi gleder oss veldig til vårt første barn. Jeg er sykepleier. *eline *kemo *bettyliss *Fylt opp til desember! *tonjella: Jeg er student fra Stord, 26 år og samboer. Har ingen barn fra før Søndag 16. desember 2007 *Danselettbatterinna m/spire: 31 år, konsulent i Forsvaret, samboer, bor i østfold. Har ei datter på 16 mnd, og ei stedatter på 15 år. *quatro *EndeligGravid!! * *TuPpEn blir desembermamma* *Salamamma: Jeg er 36 år og bor i Oslo. jeg jobber som rådgiver, er gift og ingen barn fra før. *Miamaria: Jeg heter Maria og er 27 år.Jeg er fra Stavanger, men bor i Arendal. Jeg er lærer og stortrives med det! *på vei-des07: Jeg er 27 år fra søndre nordstrand. første gang gravid, jobber på dyreklinikk. *Engle barn: Jeg heter Cecilie og er 29 år. Jeg er fra nordnorge, men bosatt i oslo. Jobber med markedsføring og salg. Har samboer og to barn fra før, venter nr tre *msra: Jeg er 26 år, lærer i Bærum, gift, bor i Lommedalen, frøste barn. *Litlajentå: Eg er 34 år og kjem frå Bømlo. Eg er journalist-student og planen var å begynne å jobbe til hausten... men, men. Eg har to gutar på 9 og 11 frå før, så dette er min tredje. *fallgirl: Jeg er snart 22 år, gift og gravid med førstemann! *lunapia: Jeg er 28 år.har to barn fra før ei jente på 8 og en gutt på 3 og en halv mnd.samboer på 4 året,forlovet på andre året *bitteliten28 *desemberbebbis *svimsa81 *vipz82: Er 24 år og førstegangs. Ferdig utdannet til våren og med samboer i full jobb. Bor i trøndelag *mrsatilla161207 Mandag 17 desember 2007 *may-linn *gravidmeja83: Hei, jeg er 24, gift, 2 hunder, masterstudent pedagogikk i Trondheim. *julebaby? 1 for min del. 27 år, bosatt i Trondheim. Tirsdag 18. desember 2007 *JanneNil *humle *Lulia: Er 24 år, og førstegangs gravid. Er sykepleier, opprinnelig nordfra, men bor i Trondheim. Flytter imidlertid nordover til sommern, *MyAngel *laly Onsdag 19. desember 2007 *lykke79 *mina14 *a lene: Bor på vestlandet, gift og 2 barn jente 10 år og gutt 3,5 år. Venter 3 *hello kitty:) jeg er 26 år og er fra og bor i bergen,jobber i klesbutikk,samboer,har en sønn på 8år *Emilia: eg fyller snart 23 år, bor på sørlandet. Jeg jobber som innkjøpskoordinator, er gift og dette er vårt første barn. *Fylt opp til Desember! - bor på sørlandet, har en sønn på snart 2 fra før. samboer, og jobber som konsulent Torsdag 20 desember 2007 *linnea123: Jeg er 25 år og er sosionom og har samboer og hund og bor i ski. *Nica07 *oOoOoOo *Dina1: E' 31 år, og bor i Tromsø. *Ingeborg80 *thali *"gullet" *Siza: Jeg er 25 år, gift, bor i Akershus og har ei datter født juli -06. Fredag 21 desember 2007 *helenis *~julebarn~* Jeg er 21år, gift, og bor på sør-østlandet.Dette er min første *Tropical **21.12.2007** *April 2006+Desember2007: Jeg er snart 22 år,lektor student, gift, bor i Rogaland. Har en sønn på snart 1 år. *solstrålen+julebaby! eg er 33 år,bor i Drammen,men er fra trøndelag,pedagogisk leder,jobber på småbarnsavdeling. Gravid for 2 gang(hvis man regner med MA) *kjege: Jeg er 24 år, flyttet til Kristiansand fra Stavanger 22.april, første barn * *Linemor* *nattensDronning: Jeg er 35 år, gift, bor i Stavanger (innfløtta), 1 jente på 5,5 år, 1 SA i juni. 1 MA 22.des, og nå endelig gravid igjen.(har selv bursdag 25.des). *kinemiri med spire: Jeg er snart 30 år og bor i Trondheim. Har ei jente på snart 2 1/2 år fra før. *Titania: Hei. Jeg er 34 år. Opprinnelig fra Vestfold, men bor i Moss. Jobber som webredaktør. Vårt første felles barn kommer like før jul (mannen min har en tenåringssønn fra før), *snuppeguri *innchik: Jeg blir 30 år snart,russisk,gift,har bodd i Norge (Finnmark) i 2 år, jobber som lærer, har en sønn på 12 år. *M_og_K Lørdag 22.Desember 2007 *Mizzliza: Venter min første den 22.Desember! Jeg er 18år og har samboer, bor i Haugesund. *solstrålen&julemirakelet: førstemann. 33 år,sambo 32,Drammen * Tigermor 22.12.07 venter nr 2, 25år samboer, bor i sørt røndelag Søndag 23. desember 2007 *Pseudotvillinger: Jeg er 23 år, bor i vestby. Er Designer. Dette blir nr 2. *happy-sunshine: Jeg er snart 26 år, gift og bor i Stavanger, men er opprinnelig fra Østlandet. Har en sønn på 18 måneder. *linemor78: Jeg er 28 år, bor i Trondheim. er gravid for første gang *moem73: Jeg er 33 år, kommer egentlig fra Bergen, men flyttet til Oslo i januar. Vi venter vår første, og gleder oss massssse! Jobber som lege. *Alven83: jeg er ei jente på 24 år , som skla ha mitt første barn, student på siste måndene nu, så e på jobb søking for alt æ makte for å få jobbet i 6mnd før babyen kommer.. Har samboer, vi har vært ilag i snart 3 år og vi bor i Tromsø. *¤*Minni¤minninurk¤ - ble flyttet hit på UL, 1 uke fram! Har en nydelig jente på snart 2 år (september), sykepleier og jobber i Oslo, bor i Moss *gep68: gravid med 4. mann *Petrine+Røver: Jeg er 31 år, samboer og bor i Oslo. Mandag 24. desember 2007 *Tigermor ¤m/spire¤ Jeg er 25år fra sør trøndelag. Er for tiden omsorgsarbeiderlærling. Jeg er samboer og forlovet med min kjære som jeg har vært sammen med i 7år, vi har en gutt på 4år i fra før! *tess0: *cammis80 med spire=) *4 englar små: Er 36 år, travelt opptatt med 3 barn + 1 i magen og krevende og givende jobb. *Hege Gustava *xmasmiracle Tirsdag 25 desember 2007 *Bergen81: Er 25 år. Jeg bor i Danmark sammen med samboeren min, og vi studerer begge to. *Micha..gravid igjen: Jeg er 25 år, bor i Bergen med min samboer som er 27 år og vi har en liten jente på knapt 5 måneder *Feliz30 .gravid igjen!! Jeg er 30 år, gift, bor i Østfold, har et barn på tre år. *carina og *gullet* *JulieRE * _lilla_ Hei!blir straks 25 år og er gravid forførste gang. Jobber som sykepleier og er bosatt i Trondheim.. * gladsilje=) snart 20 venter vårt første barn. jobber som sentralbordbetjent på drosjesentralen. *Marthe med Ninjareka:) Jeg er 19 år imorgen, arbeidssøker, forlovet og samboer. Onsdag 26. desember 2007 *spinellen: Jeg heter Kristin, er 28 år fra Bergen, men bosatt i Kristiansand., første barn *Luci76* Jeg er 30 år (enn så lenge), utdannet sosionom, har samboer og hund *Spire i magen *Siblini *onje i majen: Eg e 23år. omsorgsarb. vente mitt første barn, forlovet og lykklig *MrPappa *Lille Hedda Torsdag 27 desember 2007 *stinepinekline: Jeg ble 24 i mars, har en datter som blir 3 år, Bor på øya utenfor Tønsberg * -->--@ Jeg er 26 år, bor i nordland, ingen barn fra før *AMINE: Jeg er 27 år, bor i trondheim nå, men flytter litt leger nord i juli. Har tre barn fra før, ei datter på 9, en sønn på 3 og en sønn på 5 mnd. Så dette blir tett. *Miamamma: Jeg er 29 år (blir 30 til høsten), arkeolog, gift og bor i Inderøy i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 4 år; han er også desemberbarn *Carina med julegave i magen Jeg er 19 år, jobber på sykehjem, singel, bor i trondheim *Lioevr 16pp *Yummi *MaddeLille *ninikk70 *mor 44 *Lou-lou *KlemC*fikk gutt*På`n igjen;) *kathenges Fredag 28. desember 2007 *Reflex Lørdag 29. desember 2007 *newbie Søndag 30 desember 2007 *raregreier: Jeg er 36 år, sykepleier og bor i Follo i Akershus. Jeg er samboer og vi har 2 gutter på 6 og 9 år fra før. *endelig!!! fra øvre Romeriket *Frøya79 med nyttårsbaby? *marik' Mandag 31. desember 2007 *Silkemage *anesam: jeg er 25 år, gift, har en sønn på snart 20 mnd. Bor i Os i Hordaland. *suss@ jeg er 24 år bor i kristiansand sammen med min forlovede:) jobber som kundekonsulent.. dette er vår første etter mye slit og prøving og misting *Second time around: Jeg er tjue-elleve (nekter å gå over i "tretti-åra"), fra Rogaland, samboer, har ei jente på 3 år fra før, men like spent denne gangen! *SunshineBaby: Jeg er 37 år og bor i Moss med to barn på 15 og 8 år. Dette er første gang jeg får barn med han jeg er gift med! SMil. Har kontor på Lysaker og har en spennende jobb innen salg. *Linn_med "Mini" i magen: Jeg er 23 år, bor i Verdal, har termin en gang i desember. Har ikke time til lege før 10.mai, så termindato er usikker.=) Jeg og sambo (25 år) har akkurat flyttet inn i nytt hus. Jeg er lærling og samboer er industrimekaniker. Dette er vår første, så vi gleder oss noe sinnsykt + at det er litt skummelt også! *sweetchicita: Er utd lærer og jobber på 1.-10 skole. Studerer og språk på uio. 3 barn på oss... Oslo *Bergen79: Jeg er 27, venter vår første,Jobber i et bemanningsselskap med rekruttering til faste stillinger. giftet oss i fjor. *SivMK: Jeg er 35 år, å gravid med nr 2. Vi har ei datter på snart 2 år. jeg bor litt utenfor Tromsø. *Leia Organa: Jeg er 25 år, gift i 3 år,bor i bergen, har en datter på 12 mnd og venter en baby til i slutten av desember:) gleder oss til det. *Lena og Leon: Jeg fyller 25 år på min termin. Har en sønn som blir 2 år 9 desember, så dette blir spennede.. Vi bor like utenfor sandnes, er samboer å har fått heilt nytt hus.. kan ikke bli bedre;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9575872-terminliste-13-juni/#findComment-9596279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokodillemor Skrevet 17. juni 2007 #5 Del Skrevet 17. juni 2007 24.12 *Krokodillemor 27 år. Venter første barn. Adjunkt og bosatt i Oslo. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9575872-terminliste-13-juni/#findComment-9607287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå