Gå til innhold

Avvenning av 2 åring

Anbefalte innlegg

Jeg vil så gjerne slutte å amme min 2 år gamle gutt. Jeg har sterk tro på at hvis pappa tar han om natten, så går det fort. Vi samsover, så da må jeg evnt legge meg på et annet rom. Problemet er bare at pappa står opp kl 5 om morgningen og drar på jobb. Gutten vår våkner litt om natten og jeg vet han kommer til å våkne etter kl 5 også. Hva gjør jeg da? Har prøvd å avvenne han selv, men da klarer han ikke være i bhg pga han nekter å spise og sove og er bare lei seg hele dagen.

Er det noen her som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9575726-avvenning-av-2-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor mye ammer du?....sønnen min var nesten 2 år da vi sluttet.....hadde trappet ned i forkant.....og det gikk greit.....vi samsov også, så han forsynte seg selv om natten noe som opprinnelig var min bekymring.....

men jeg har litt troen på at dem slutter når dem er klare for det....og det høres jo ikke ut som sønnen din er det egentlig....prøv å finne noe som kompenserer i matveien den tiden det står på....noe som vekker interesse....begynn å lese for han når han skal legges.....da skifter han fokus....la pappaen legge han om kvelden....ta deg en kafe tur og kos deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...