Gå til innhold

Nå begynner magen å bli i veien......

Anbefalte innlegg

har fortsatt ikke noe særpreget "gravidmage" med fin liten kul. Men den er definitivt stor nok, og jeg kjenner at den rett og slett er i veien.

Er blitt mer komlisert å bøye seg, ta på sko og sokker, tørke meg når jeg har vært på do (*fnis*) og andre ting, som burde være relativt enkelt..

Er 28/0 i dag....

Fortsetter under...

Hehe ... enig. Merket for et par dager siden at det å barbere seg nedentil var fryktelig slitsomt. Så jo ingen ting. Måtte liksom holde pusten og prøve å dytte/løfte/flytte på magen - men det er jo ikke så lett når den står rett ut... er 28+5. Vurderer om jeg skal sjekke priser på voksing ... men tror det koster en del...

Ja merker godt magen nå ja..er 29+5 og har rimelig stor mage nå..

tungt å ta på seg sko, en smule vanskelig å barbere seg, men jeg får det til, etterhvert må jeg vell gjøre det i blinde:)

og enda tyngre skal det bli..hihi

Annonse

Jeg merker det mest når jeg skal legge meg om kvelden. Ikke like behagelig å ligge på rygg lenger, så prøver å balansere meg på siden, med en hodepute foran magen og en bak ryggen. Og så tenker jeg; hvordan skal dette bli i august...?!? :o) Er 29+1.

Den begynner bli rimelig i veien nå!!!

Sliter med barberingen der nede jeg og ja ;-) På tide å sette min kjære i arbeid, han har pleid å hjelpe meg med barberingen på slutten av svangerskapene.

Jeg går nesten bare med crocs for tiden, ingen sko å knytte, bare skli rett inn... perfekt!

Begynner bli vanskelig å ta sko på minstemann (2,5 år) også, må nesten la han få klatre på bordet og sette seg der, slik at mamsen kommer til ;-)

Og så er det ting som at minsten mister noe under sofaen og pent ber mamma om å plukke det opp siden han ikke når det... whaaaaaa... klarer jo ikke akkurat legge meg halvveis under sofaen nå lenger da ;-))

Er 26 uker på vei ca (har ikke helt kontroll på dagene ;-) )

syntes det å gå i trapper er ille jeg.

har vondt i ryggen og i tillegg så er magen i veien når jeg løfter beina, og jeg jobber over 2 etg.

Kan bare glemme å stå når jeg tar på meg sko og sokker, det går rett og slett ik lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...